حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

این راه فقط عشق می خواهد و شیفته ی حسین(ع) بودن

شناسه : 8455 08 نوامبر 2017 - 8:02 222 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مسافران حسینی اندک اندک به دیدار معشوق می رسند و در طول این راه، خدمتگزاری هر کسی از کودک و بزرگ با هر مقام و سمتی در راه عشق خود، ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش جلوه گری خاصی دارد. هر کسی با قبول مسئولیتی در قسمت آشپزی و سرو […]

این راه فقط عشق می خواهد و شیفته ی حسین(ع) بودن
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مسافران حسینی اندک اندک به دیدار معشوق می رسند و در طول این راه، خدمتگزاری هر کسی از کودک و بزرگ با هر مقام و سمتی در راه عشق خود، ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش جلوه گری خاصی دارد.

هر کسی با قبول مسئولیتی در قسمت آشپزی و سرو غذا، توزیع غذا و آب، واکس کفش زائران حسینی ، پانسمان زخم پاهای زائران رسیده از راه، جارو زدن و تمیزی راه و بسیاری از کارهای که فقط و فقط عشق می خواهد و حب خاندان علی(ع) دین خود را به امامشان ادا می کنند.

تاکید بر اشتراکات فرهنگی و تاریخی شهرهای جهان اسلام علی الخصوص تشیع هر چند که عشق به حسین(ع) دین و مذهب خاصی نمی شناسد، اتحاد جهان تشیع، تجدید بیعت با استکبار ستیزی آن ابرمبارز تاریخ و بسیاری از اهدافی که در این پیاده رویی بزرگ اربعین حسینی مرور می شود.

و در این راه همکارانی که بی ریا و با عشق بر آستان آن حضرت، چند روزی است که شهر و خانه خود را رها کرده اند تا در راه رسیدن به خدمتگزاری زائران آن مظلوم دو عالم و یاران باوفایش حاضر شوند و بعد از بازگشت با دلی آکنده از محبت و سبکی در راه خدمت به خلق خدا باشند.

زیارت قبول و التماس دعا

موکب شهرداری تبریز / عمود 1394

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.