حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عزم مشترک مسئولان اجرایی، غنابخشی به بهار گردشگری تبریز است

شناسه : 10469 04 ژانویه 2018 - 17:35 184 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به این که بهار توسعه گردشگری از آغاز روز سال ۲۰۱۸ میلادی شروع شده‌ است، گفت: عزم مشترک عموم مدیران و مسئولان اجرایی و افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، غنابخشی به بهار گردشگری تبریز است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم پیش‌رویداد تبریز۲۰۱۸ […]

عزم مشترک مسئولان اجرایی، غنابخشی به بهار گردشگری تبریز است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به این که بهار توسعه گردشگری از آغاز روز سال ۲۰۱۸ میلادی شروع شده‌ است، گفت: عزم مشترک عموم مدیران و مسئولان اجرایی و افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، غنابخشی به بهار گردشگری تبریز است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم پیش‌رویداد تبریز۲۰۱۸ با بیان این‌که در سال‌های اخیر، اقدامات مختلفی در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبریز ۲۰۱۸ صورت گرفته‌است، افزود: تبریز ۲۰۱۸ محدود به دوره خاصی نیست و تلاش‌ها و برنامه‌ریزی ها برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری تبریز ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رویکرد مدیران شهری در شتاب‌دادن به توسعه و عمران پایدار شهری و فراهم‌کردن فرصت های توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در گستره این شهر بزرگ، جایگاه بین‌المللی شهر تبریز ارتقا یابد.

شهین‌باهر خاطرنشان کرد: داشته‌های تاریخی و فرهنگی تبریز، از قبیل مساجد، عمارات و خانه‌های زیبا، در کنار موقعیت های کم‌نظیر جغرافیایی و اقلیم لطیف و زیبا، دست در دست هم داده تا تبریز شاخص های بالایی در صنعت گردشگری کشور داشته باشیم.

شهردار تبریز یادآور شد: همین امر موجب شده تبریز به نیکی و شایستگی، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ باشد تا میزبان عموم گردشگران باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.