حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت بهره گیری از شیوه های روز دنیا در مدیریت پسماندهای شهری 

شناسه : 12941 19 آوریل 2018 - 8:48 219 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از مرکز دفن فنی مهندسی پسماند تبریز، بر ضرورت بهره گیری از شیوه های روز دنیا در مدیریت پسماندهای شهری تاکید کرد.  به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، دکتر شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به همراه دکتر عسگری […]

ضرورت بهره گیری از شیوه های روز دنیا در مدیریت پسماندهای شهری 
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از مرکز دفن فنی مهندسی پسماند تبریز، بر ضرورت بهره گیری از شیوه های روز دنیا در مدیریت پسماندهای شهری تاکید کرد. 

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، دکتر شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به همراه دکتر عسگری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز و جمعی از اساتید دانشگاه سهند و پارک علم و فناوری تبریز از مرکز دفن فنی مهندسی سازمان مدیریت پسماند بازدید کردند. 

اکبرنژاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و قداردانی از تلاش های بی وقفه و عملکرد سازمان مدیریت پسماند ، افزود : بایستی از شیوه های علمی و آخرین فناوری های روز دنیا در امر مدیریت پسماند استفاده شود و با حداقل ضرر و حداکثر سود از پسماندهای شهری را داشته باشیم . 

وی اظهار کرد : اقدامات قابل توجهی در مرکز دفن فنی مهندسی انجام گرفته و تکنولوژی بروزی در تصفیه خانه شیرابه بکار گیری شده است . 

اکبرنژاد ضمن قدردانی از همکاری رئیس کمسیون محیط زیست و توسعه پایدار شورای اسلامی  شهر تبریز ، افزود : اقدامات و توسعه جنگلکاری و فضای سبز موجود در اطراف لندفیل فنی مهندسی بسیار خوب و قابل توجه بوده که باید همچنان به این روند و توسعه پوشش گیاهی ادامه داد. 

عسگری معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز نیز در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد بسیار مناسب سازمان مدیریت پسماند در خصوص مدیریت اصولی پسماندهای شهری و همچنین اقدامات قابل تحسین مرکز دفن فنی مهندسی ، افزود : دانشگاه تبریز همواره در کنار سازمان مدیریت پسماند ، در خصوص اقدامات زیرساختی و محیط زیستی است و با روش های علمی و دقیق میتواند این اقدامات محیط زیستی را تسریع بخشید.

عسگری گفت : در مقایسه با سالهای گذشته اقدامات محیط زیستی و زیر ساخت های قابل تحسینی در مرکز دفن فنی مهندسی انجام گرفته است که از این رو میتوان به تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن و همچنین جنگکاری اشاره کرد . 

وی در پایان گفت : در چند روز آینده کمیته مشترکی بین دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تشکیل میشود که کارشناسان متخصص سازمان مدیریت پسماند با همکاری اساتید مجرب دانشگاه تبریز تبادل نظر و استفاده از تجربیات حوزه دانشگاه و ارتباط موثر با اجرا در برنامه کاری خود داشته باشند .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.