حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اقدامات شهرداری تبریز در راستای بهبود مسائل زیست محیطی بوده است

شناسه : 12658 08 آوریل 2018 - 5:19 205 بازدید

تبریز ما: رییس شورای شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز در خصوص مسائل زیست محیطی در شهر اقدامات خوبی انجام داده است که در راستای بهبود شرایط زیست محیطی است. به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در اولین جلسه رسمی شورای شهر تبریز در سال جاری تصریح کرد: زمان بی توجهی به محیط زیست و […]

اقدامات شهرداری تبریز در راستای بهبود مسائل زیست محیطی بوده است
پ
پ


تبریز ما: رییس شورای شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز در خصوص مسائل زیست محیطی در شهر اقدامات خوبی انجام داده است که در راستای بهبود شرایط زیست محیطی است.

به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در اولین جلسه رسمی شورای شهر تبریز در سال جاری تصریح کرد: زمان بی توجهی به محیط زیست و بی توجهی به مدیریت پسماندها و زباله ها سپری شده است و باید به ابتکارات جوانان در خصوص تفکیک زباله ها بها داد.

وی بیان کرد: باید حتی امکان از تولید زباله های تجزیه ناپذیر پرهیز کنیم و چه خوب است که این حرکت را از جایگزین کردن کیسه های پلاستیکی با پاکت های کاغذی آغاز کنیم.

رییس شورای شهر تبریز افزود: از حساسیت های مردمی در خصوص قطع درختان منطقه زعفرانیه بسیار خرسندیم و تشکر می کنیم، این موضوع تذکری برای ما بود تا برای همیشه بساط این قبیل کارها جمع شود.

وی اظهار داشت: از کسانی که در ارتباط با تغییر مبلمان شورای شهر دخیل بوده اند گله مندم و از شهردار محترم تقاضا دارم موضوع را رسیدگی کنند. اعضای شورا کاملا از این موضوع بی خبرند. مشکل مردم ما این نیست که میزهای شورای شهر زیبا باشد، بلکه هزاران مشکل دیگر در این شهر وجود دارد که باید در اولویت رسیدگی باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.