حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت استفاده از طرح های جذاب و خلاقانه در پل های عابر پیاده تبریز 

شناسه : 6494 19 سپتامبر 2017 - 16:53 233 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت استفاده از طرح های جذاب و خلاقانه در پل های عابر پیاده در تبریز تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس محمد حسین اسحقی جلسه کمیته فنی بررسی طرح های اصلاحی پل عابر پیاده پارک بهاران  به پارک صائب تبریزی با بیان اینکه پلهای عابر پیاده نباید […]

ضرورت استفاده از طرح های جذاب و خلاقانه در پل های عابر پیاده تبریز 
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت استفاده از طرح های جذاب و خلاقانه در پل های عابر پیاده در تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس محمد حسین اسحقی جلسه کمیته فنی بررسی طرح های اصلاحی پل عابر پیاده پارک بهاران  به پارک صائب تبریزی با بیان اینکه پلهای عابر پیاده نباید به مکانهایی تبدیل شوند که شهروندان مایل به استفاده از نباشند تصریح کرد: جهت افزایش انگیزه استفاده از این پل ها باید طرح های جذاب و خلاقانه ای ارائه شود  و در ساخت و نوسازی این پل ها از این طرح های جذاب و خلاقانه استفاده شود.
مهندس اسحقی ادامه داد: برای جذب افراد به استفاده از پل علاوه برا ایجاد خلاقیت در طراحی آن، ظریف بودن و مقرون به صرفه بودن وچشم انداز بلند مدت طرح نیز باید مد نظر باشد.
وی در ادامه گفت:  درحال حاضر دسترسی به پارک های بهاران و صائب تبریزی با طی مسافت طولانی صورت می گیرد که موجب ایجاد کاهش انگیزه مردم جهت بازدید از این پارکها شده است که با اجرای یک طرح مناسب پل عابر پیاده و متصل نمودن پارک ها از طریق این پل، دسترسی به این دو پارک به آسانی میسر خواهد شد. 
گفتنی است جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز با موضوع بررسی طرح های اصلاحی  پل عابر پیاده پارک بهاران  به پارک صائب تبریزی برگزار شد
جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز با حضور اعضای کمیته فنی، معاون عمرانی شهرداری منطقه 2 و مشاور طرح به ریاست سرپرست شهرداری تبریز بامحوریت بررسی طرح های اصلاحی  پل عابر پیاده پارک بهاران  به پارک صائب تبریزی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه نماینده مشاور طرح توضیحاتی را در خصوص طرح های اصلاحی پل عابر پیاده پارک بهاران به پارک صائب تبریزی ، برگرفته از  طرح شماتیک انواع سازه های بررسی شده، برش طولی و عرضی طرح های پیشنهادی، نمای پایه پل پیشنهاد شده و… ارائه نمود.
شایان ذکر است: در ادامه جلسه دیگر اعضای کمیته نکته نظراتی را در خصوص پروژه و کلیات آن مطرح نمودند و تصمیمات مقتضی در این راستا اتخاذ گردید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.