حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اتفاقی عجیب در بازی بادران و شهرداری تبریز؛ اخراج به دلیل نداشتن ساق بند!

شناسه : 11592 06 فوریه 2018 - 10:31 723 بازدید

تبریز ما: در جریان یکی از بازی های این هفته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال و در بازی دو تیم بادران تهران و شهرداری تبریز، اتفاق جالبی رخ داد.  در جریان بازی دو تیم بادران تهران و شهرداری تبریز که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت و جنجال زیادی نیز داشت، پیمان رنجبری مهاجم تیم شهرداری […]

اتفاقی عجیب در بازی بادران و شهرداری تبریز؛ اخراج به دلیل نداشتن ساق بند!
پ
پ


تبریز ما: در جریان یکی از بازی های این هفته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال و در بازی دو تیم بادران تهران و شهرداری تبریز، اتفاق جالبی رخ داد.

 در جریان بازی دو تیم بادران تهران و شهرداری تبریز که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت و جنجال زیادی نیز داشت، پیمان رنجبری مهاجم تیم شهرداری تبریز در دقیقه 5 دیدار، باتوجه به سر به سر شدن با مدافع بادران، از داور بازی کارت زرد اول را دریافت کرد.

 

در کش و قوس بازی در نیمه اول، یکی از اعضای کادرفنی تیم بادران، متوجه می‌شود که پیمان رنجبری ساق بند ندارد و این موضوع را به داور مسابقه اطلاع می‌دهد. همین موضوع سبب می‌شود تا داور مسابقه به رنجبری کارت زرد دوم را نشان دهد و به همین سادگی او از زمین اخراج شده و شهرداری تبریز 10 نفره شود. ناگفته نماند که در قوانین فدراسیون فوتبال، قانونی مبنی بر دادن کارت زرد به بازیکنی که ساق بند ندارد، وجود ندارد و صرفا داور مسابقه باید به بازیکن خاطی، تذکر دهد.

 

همین موضوع، سبب شده تا باشگاه شهرداری تبریز ضمن ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواهان پس گرفتن کارت زرد دوم رنجبری شده و از فدراسیون خواسته تا ضمن بخشش رنجبری، به وی اجازه همراهی تیم شهرداری در بازی هفته آینده این تیم را بدهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.