حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صرفه‌جویی ۱۵میلیارد ریالی در حوزه فضای سبز منطقه ۴ با تولید یک میلیون نشای گل

شناسه : 8453 11 نوامبر 2017 - 9:35 345 بازدید

[ad_1] شهردار منطقه چهار از تولید یک میلیون نشای انواع گل در گلخانه های سطح منطقه با هدف زیباسازی فضاهای شهری و استفاده از توان داخلی منطقه در تولید گل و گیاه از ابتدای سال جاری خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب […]

صرفه‌جویی ۱۵میلیارد ریالی در حوزه فضای سبز منطقه ۴ با تولید یک میلیون نشای گل
پ
پ

[ad_1]

شهردار منطقه چهار از تولید یک میلیون نشای انواع گل در گلخانه های سطح منطقه با هدف زیباسازی فضاهای شهری و استفاده از توان داخلی منطقه در تولید گل و گیاه از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب بر ضرورت توسعه فضاهای سبز تاکید کرد و گفت: گسترش فضای سبز رابطه تنگاتنگی با بافت شهری دارد که بر این اساس شهرداری منطقه چهار اهتمام ویژه ای در این راستا دارد.
وی از رابطه فضای سبز و توسعه شهری خبر داد و گفت: توسعه و ساماندهی فضای سبز و پارک ها به لحاظ امکانات زیبایی بصری موجب غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها می شود و شهروندان را برای حضور و بهره مندی از زیبایی های موجود تشویق می کند.
شهردار منطقه ۴ در این راستا افزود: به همت تلاشگران حوزه فضای سبز منطقه، از ابتدای سال جاری یک میلیون نشاء انواع گل از قبیل قازانیا، رعنازیبا، آهاری، همیشه بهار، شمعدانی، تاج خروسی، ختمی، برگ سفید و … در گلخانه های سطح منطقه تولید شده است که این امر سبب خودکفایی در تولید گل و کاهش ۱۵ میلیارد ریالی هزینه ها نسبت به سال ۹۵ شده است.
مهندس امجدی ادامه داد: با اقدامات انجام یافته پیش بینی می شود سال آینده نیز شهرداری منطقه ۴ به منظور کاشت بهاره و تابستانه با بهره گیری از تولیدات داخلی خود به منظور ایجاد فضاهای چشم نواز و گسترش فضای سبز اقدام نماید.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.