حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

امنیت جانی پاکبانان شهر در حین خدمت رسانی به شهروندان مورد توجه قرار گیرد

شناسه : 8462 12 نوامبر 2017 - 4:20 208 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رییس شورای اسلامی کلانشهر تبريز بر ضرورت تامین و توجه به امنیت جانی نیروهای خدمات شهری و پاکبانان در حین انجام وظیفه تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به فوت یکی از پاکبانان در تصادف با خودرو، اظهار داشت: برای […]

امنیت جانی پاکبانان شهر در حین خدمت رسانی به شهروندان مورد توجه قرار گیرد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رییس شورای اسلامی کلانشهر تبريز بر ضرورت تامین و توجه به امنیت جانی نیروهای خدمات شهری و پاکبانان در حین انجام وظیفه تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به فوت یکی از پاکبانان در تصادف با خودرو، اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات ناگواری باید هر اندازه که می توانیم در خصوص امنیت کارگران زحمت کش و پاکبانان، زمینه سازی نماییم.

اکبرنژاد گفت: تامین معیشت، توجه به سلامت جسمی و ارتقا و تقویت خدمات ارائه شده به کارگران و بحث های بیمه ای آنان باید همواره مورد توجه باشد.

وی در ادامه با تسلیت و تبریک شهادت مدافع حرم، شهید فرهنگی، افزود: استقبال از این شهید والا مقام نشان دهنده وجود روحیه شهادت و ایثار در بین مردم ماست.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با گرامیداشت روز بزرگداشت علامه طباطبایی و روز کتابخوانی، پیشرفت و ترقی هر جامعه ای را نتیجه توجه به کتاب و اندیشه دانست.

گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر تبریز، مهندس ایرج شهین باهر  شهردار کلانشهر تبریز گزارشی از شهرداری تبریز را به شورای شهر تبریز اراىه می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.