حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شکایت نوبخت از بیگی

شناسه : 28023 19 فوریه 2019 - 11:24 281 بازدید

ماجرای درگیری های بیگی نماینده تبریز با دولتی ها ظاهرا تمامی ندارد. بعد از جنجال بیگی بر سر موضوع واگذاری ماشین سازی و انتقادات تند او نسبت به سازمان خصوصی سازی این بار چالش او با سازمان برنامه بودجه وارد فاز قضائی شده است. در پی اظهارات احمد علیرضا بیگی مبنی بر «شکایت نوبخت از […]

شکایت نوبخت از بیگی
پ
پ

ماجرای درگیری های بیگی نماینده تبریز با دولتی ها ظاهرا تمامی ندارد. بعد از جنجال بیگی بر سر موضوع واگذاری ماشین سازی و انتقادات تند او نسبت به سازمان خصوصی سازی این بار چالش او با سازمان برنامه بودجه وارد فاز قضائی شده است.
در پی اظهارات احمد علیرضا بیگی مبنی بر «شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور درباره پول‌های نفتی»، سازمان سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تکرار مطلب کذب و ادعای نادرست احمد علیرضابیگی نماینده مجلس نسبت به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مصاحبه با خبرگزاری فارس و نظر به اینکه ادعاهای نامبرده قبلا طی نامه شماره ۱۳۹۱/۲۰۰۰۰ مورخ ۱۶بهمن۱۳۹۷ توسط دیوان محاسبات کشور کذب بودن آن رسما اعلام شده است، امور حقوقی سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به پیگیری قضایی نامبرده به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اقدام خواهد کرد.
هر چند سازمان خصوصی سازی نیز قبلا این نماینده تبریز را به شکایت وعده داده بود اما این بار باید منتظر ماند و دید این شکایت به فرجام خواهد رسید یا نه؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.