حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حاج علی حسن پور سردرود مدیر عامل شرکت فولاد ایمن نورآذر: در صورت حمایت های دولت می توانیم بازارهای صادراتی در کشورهای مختلف ایجاد نمائیم

شناسه : 32957 23 آوریل 2020 - 16:01 971 بازدید

حاج علی حسن پور سردرود متولد ۱۳۵۳ شهر سردرود آذربایجان شرقی می باشند ۳۰ سال است در حوزه صنعت فعالیت گسترده ای را آغاز نموده اند. ایشان از سال ۱۳۶۸ در حوزه تولید آلومینیوم فعالیت نموده و سپس از سال ۸۱ به تولید ورق شیروانی، گالوانیزه و رنگی روی آوردند. این مدیر صنعتی جوان در […]

حاج علی حسن پور سردرود مدیر عامل شرکت فولاد ایمن نورآذر: در صورت حمایت های دولت می توانیم بازارهای صادراتی در کشورهای مختلف ایجاد نمائیم
پ
پ

حاج علی حسن پور سردرود متولد ۱۳۵۳ شهر سردرود آذربایجان شرقی می باشند ۳۰ سال است در حوزه صنعت فعالیت گسترده ای را آغاز نموده اند. ایشان از سال ۱۳۶۸ در حوزه تولید آلومینیوم فعالیت نموده و سپس از سال ۸۱ به تولید ورق شیروانی، گالوانیزه و رنگی روی آوردند. این مدیر صنعتی جوان در سال ۹۷ پس از تاسیس شرکت فولاد ایمن نورآذر موفق به اخذ پروانه بهره برداری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان شدند و اکنون به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرباز اقتصادی کشور ادای وظیفه مینمایند. در زیر مصاحبه‌ای با ایشان ترتیب داده ایم که گزیده‌ای از آن تقدیم می گردد .

لطفاً در خصوص شرکت فولاد ایمن نورآذر و محصولات تولیدی آن توضیح دهید؟
شرکت فولاد ایمن نورآذر پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تلاش در جهت تولید کالای ایرانی و جهش تولید، اقدام به تولید انواع کرکره سینوسی، ذوزنقه، طرح سفالی، پرچین، تیزه آبرو می نماید و در تلاش است در سال جهش تولید، با بکارگیری ماشین آلات ساخت داخل ظرفیت تولید خود را بالا برده و تولید انواع جدید،ساندویچ پانل، پلی استایلش و ساندویچ پانل پلی اورتان را آغاز خواهیم کرد.
این شرکت در حال حاضر با ظرفیت سالانه ۲/۵ هزار تن به فعالیت خود ادامه می دهد و امسال با راه اندازی خطوط جدید در تلاش هستیم در صورت تامین ورق و سهمیه ظرفیت تولید را به دو برابر افزایش دهیم.
در شرکت فولاد ایمن نور آذر در حال حاضر ۸ نفر به طور مستقیم و ۱۰ نفر به طور غیر مستقیم فعالیت می نمایند و در نظر داریم با راه اندازی خطوط جدید برای ۱۰ نفر دیگر اشتغال زایی انجام دهیم.
محصولات تولیدی این شرکت اکثراً به تبریز و شهرهای اطراف ارسال می گردد و صادراتی نیز از طریق واسطه ها به کشور آذربایجان داشته‌ایم که در صورت حمایت های دولت می توانیم بازارهای صادراتی در کشورهای مختلف ایجاد نمائیم.
چه مشکلاتی را در حوزه تولید دارید و از مسئولین چه خواسته هایی دارید؟
از مهمترین مشکلات شرکت ها، تامین ورق جهت تولید انواع محصولات می باشد و دولت محترم باید در راستای حمایت از تولید برای کلیه تولید کنندگان سهمیه مواد اولیه در نظر بگیرد.متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که به علل مختلف از ارائه سهمیه ممانعت به عمل می آید، برای شرکت ها در سال گذشته ۲ هزار تن از فولاد مبارکه اصفهان سهمیه در نظر گرفته شده بود که به علت بدهی شرکت به امور مالیاتی متاسفانه نتوانستیم از این سهمیه که از فولاد مبارکه اصفهان در نظر گرفته شده بود استفاده نماییم.
و تا حال متاسفانه نتوانستیم از هیچ گونه کمک دولتی بهره مند شویم و از بازار آزاد نیازهای شرکت را تامین نموده ایم.
پس از اینکه با اداره دارایی نیز تسویه حساب نمودیم متاسفانه در جهت گشایش LC محدودیت در نظر گرفته شد و نتوانستیم باز مواد اولیه شرکت را تامین نماییم.
در این خصوص از مسئولین محترم خواهانیم که با ارائه وامهای کم بهره و حمایت در جهت تامین مواد اولیه راه را برای جهش تولید در این شرکت هموار سازند.
بنده تا امروز ۱۵ سال برای عمران و آبادی این سرزمین دارایی و مالیات پرداخت نمودند ولی متاسفانه هیچگاه از هیچ کمک دولتی اعم از وام و سهمیه نتوانستم بهره‌ای ببرم.
چندین میلیارد سرمایه گذاری در این صنعت انجام داده ام ولی اکنون در تامین سرمایه در گردش دچار مشکل شده ام لذا از دولت محترم تقاضا دارم در این راستا در راستای فرامین رهبری در جهت جهش تولید پشتیبان این شرکت باشند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.