حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توسعه آموزش‌های شهروندی، با همکاری شهرداری تبریز و آموزش‌وپرورش استان

شناسه : 9196 02 دسامبر 2017 - 7:14 207 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان، آموزش‌های شهروندی به عنوان یکی از محورهای مهم آموزشی در برخی پایه‌های تحصیلی شهر تبریز، ارائه می‌شود. به گزارش تبریز ما، به منظور توسعه و تعمیق برنامه‌های آموزشی و ارتقای سطح آگاهی عمومی، تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و اداره‌کل آموزش‌وپرورش […]

توسعه آموزش‌های شهروندی، با همکاری شهرداری تبریز و آموزش‌وپرورش استان
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان، آموزش‌های شهروندی به عنوان یکی از محورهای مهم آموزشی در برخی پایه‌های تحصیلی شهر تبریز، ارائه می‌شود.

به گزارش تبریز ما، به منظور توسعه و تعمیق برنامه‌های آموزشی و ارتقای سطح آگاهی عمومی، تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان، به امضای مهندس ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز و جعفر پاشایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان رسید.

بر این اساس مقرر شد کارشناسان آموزش‌های شهروندی از سوی شهرداری تبریز، موضوعات مهم شهروندی از قبیل پسماند، ترافیک، فضای سبز، گردشگری، مدیریت بحران و سایر رفتارهای شهروندی را با حضور در مدارس سطح شهر به برخی از پایه‌های تحصیلی ارائه دهند.

استفاده مشترک از فضاهای فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، بهره‌گیری از ظرفیت اولیای دانش‌آموزان و  طراحی محتوای اقلام فرهنگی جهت توزیع در مدارس، از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است.

همچنین مقرر شد طرفین در زمینه توسعه فضای سبز، زیباسازی و سایر موضوعات مرتبط با نقش مدارس در کالبد شهر، همکاری کنند.

پشتیبانی از  «طرح شهرداران مدارس» که از چهار سال گذشته با همکاری دو طرف، در ۴۰ مدرسه شهر آغاز شده است، از دیگر محورهای مهم این تفاهم‌نامه است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.