حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهین باهر پشتوانه ۴۰ هزار رای مردم را دارد

شناسه : 6668 24 سپتامبر 2017 - 10:40 184 بازدید

[ad_1] تبریز ما: منتخب مردم در شورای اسلامی تبریز در خصوص انتخاب شهردار تبریز گفت: شهین باهر در انتخابات ۴۰ هزار رای آورد که نشانگر مقبولیتش در بین مردم تبریز است و اگر قرار بر انتخاب شهردار با رأی مستقیم مردم بود، بازهم شهین ‌باهر رأی می‌آورد. به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان پس […]

شهین باهر پشتوانه ۴۰ هزار رای مردم را دارد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: منتخب مردم در شورای اسلامی تبریز در خصوص انتخاب شهردار تبریز گفت: شهین باهر در انتخابات ۴۰ هزار رای آورد که نشانگر مقبولیتش در بین مردم تبریز است و اگر قرار بر انتخاب شهردار با رأی مستقیم مردم بود، بازهم شهین ‌باهر رأی می‌آورد.

به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان پس از انتخاب پنجاه و ششمین شهردار تبریز با تاکید بر تخصص و تعهد شهردار منتخب اظهار داشت: تخصص او مدیریت شهری است و این نکته عطف در انتخاب شهردار منتخب است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شهردار جدید تبریز زمینه‌ساز توسعه‌ی بیشتر تبریز شود، اعلام کرد: شورا در کنار حمایت از شهردار تبریز به وظیفه‌ی نظارتی‌اش هم عمل خواهد کرد؛ به دنبال شیشه‌ای کردن شهرداری هستیم تا تمامی اقدامات به طور شفاف در چارچوب قانون انجام شود.

مسعودی ریحان با اشاره به اینکه وظیفه ما در شورای شهر تبریز نظارت است؛ اظهار امیدواری کرد که با انتخاب شهردار منتخب هر چه سریعتر اداره شهر روند صعودی توسعه خود را ادامه داده تا ضمن جلب رضایتمندی شهروندان ، شهری آباد و توسعه یافته داشته باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.