حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح ویژه سازمان ورزش شهرداری تبریز برای ورزش صبحگاهی بیماران دیابتی

شناسه : 13632 27 ژوئن 2018 - 4:01 273 بازدید

تبریز ما: سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز طرحی ویژه برای بیماران دیابتی برنامه‌ریزی کرده تا این همشهریان نیز بتوانند در ورزش‌های صبحگاهی حضور پیدا کنند. طرح “صبح و ورزش” به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز به صورت روزانه در بیش از 80 پارک و زیر نظر مربیان آقا و خانم توانمند این سازمان برگزار […]

طرح ویژه سازمان ورزش شهرداری تبریز برای ورزش صبحگاهی بیماران دیابتی
پ
پ


تبریز ما: سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز طرحی ویژه برای بیماران دیابتی برنامه‌ریزی کرده تا این همشهریان نیز بتوانند در ورزش‌های صبحگاهی حضور پیدا کنند.

طرح “صبح و ورزش” به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز به صورت روزانه در بیش از 80 پارک و زیر نظر مربیان آقا و خانم توانمند این سازمان برگزار می‌شود.

این طرح با استقبال همشهریان عزیز همراه بوده تا مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز علاوه بر توسعه تعداد ایستگاه‌های فعال در طرح “صبح و ورزش” برنامه‌هایی ویژه برای علاقه‌مندان به ورزش صبحگاهی پیش‌بینی کنند.

در همین راستا بیماران دیابتی که پیش از این امکان حضور در ورزش‌های صبحگاهی را نداشتند می‌توانند از صبح روز (چهارشنبه) به پارک حکیم نظامی واقع در چهار راه ابوریحان، روبروی ساختمان شهرداری مرکز مراجعه کنند.

گفتنی است در این طرح، مشاوره رایگان ورزشی و تغذیه نیز برای بیماران دیابتی صورت می‌پذیرد. ورزش صبحگاهی و مشاوره این پارک زیر نظر امیر حسن‌زاده برگزار می‌شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.