حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برای شهرداری، هر لحظه از فرصت خدمتگزاری «دهه فجر» است

شناسه : 11673 10 فوریه 2018 - 14:50 199 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به تکاپوی شهرداری در ایام‌الله دهه فجر گفت: برای مجموعه گسترده و فعالی چون شهرداری، هر لحظه از فرصت خدمتگزاری، مانند دهه فجر است و باید صرف خدمت به مردم باشد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در شورای مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: […]

برای شهرداری، هر لحظه از فرصت خدمتگزاری «دهه فجر» است
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به تکاپوی شهرداری در ایام‌الله دهه فجر گفت: برای مجموعه گسترده و فعالی چون شهرداری، هر لحظه از فرصت خدمتگزاری، مانند دهه فجر است و باید صرف خدمت به مردم باشد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در شورای مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: دوره‌های خدمت و مسئولیت، دیر یا زود به پایان می‌رسد؛ آن‌چه مهم است، خدمت ماندگار و تاثیرگذار و توجه به نیازهای شهر است.

وی با تاکید بر این‌که باید اولویت‌های شهر را بشناسیم، خاطرنشان کرد: گاه یک طرح خدمات محله‌ای، ارزشی به مراتب بیشتر از یک پروژه کلان دارد و هنر مدیریت نیز، تشخیص همین اولویت‌هاست.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به به محدودیت فرصت استفاده از تسهیلات شهرداری در مورد جرایم و تاخیرات پروانه‌های ساختمانی، تاکید کرد: مناطق شهرداری، باید بیش‌ازپیش به این موضوع اهمیت داده و در صورت لزوم، این فرصت ارزشمند را به صاحبان پرونده‌های ساختمانی یادآوری کنند.

شهین‌باهر متذکر شد: هر گونه وقفه و نارسایی در این خصوص، باید بررسی و در صورت نیاز، پروسه رسیدگی به امورات ارباب‌رجوع بازنگری شود.

وی انضباط اداری را ضرورت مهم خدمت و مدیریت خواند و افزود: گزارش‌های عملکرد دوره‌ای، لازمه اطلاع‌یابی از سیستم مدیریت شهر است و معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق ده‌گانه، باید هر چه سریع‌تر گزارش سه ماهه اخیر خود را ارائه دهند.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که ایجاد انگیزه خدمت، در گرو رعایت عدالت بین کارکنان است، اظهار داشت: اعطای پاداش‌، ابزاری است که برای تقویت انگیزه‌ کارکنان در نظر گرفته شده و طبیعتاً باید به کسانی اختصاص یابد که تلاش و همت بیشتری دارند.

شهین‌باهر با بیان این‌که هر دوره‌ای، تصمیمات خاص خود را دارد و زیر سوال بردن اقدامات گذشته، پسندیده نیست، ، تاکید کرد: باید قدردان اقدامات خوب گذشته باشیم و در کنار آن، تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف و کاستی‌های گذشته به کار بگیریم.

وی بر لزوم پیشگیری از زمینه‌های تخلف اداری تاکید کرد و گفت: باید در این خصوص، نقاط آسیب‌پذیر را شناسایی کرده و زمینه‌های تخلف و فساد را از میان برداریم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: از مجموعه دستگاه‌های نظارتی سپاسگزاریم و امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که با افزایش حساسیت و نظارت‌های مداوم مدیران، هیچ نقطه تاریکی در تلاش‌های بی‌وقفه شهرداری نداشته باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.