حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ادامه امتیازگیری تراکتور در یحیی تایم!

شناسه : 6403 18 سپتامبر 2017 - 3:11 196 بازدید

تبریز ما: تراکتورسازی اکثر گل های خود در مسابقات گذشته را در 15 دقیقه پایانی به ثمر رسانده است. تیم تراکتورسازی از ابتدای فصل تاکنون 8 گل در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده و جالب اینکه 6 گل از این تعداد در دقایق پایانی زده شده است.  تراکتورسازی در هفته سوم مسابقات […]

ادامه امتیازگیری تراکتور در یحیی تایم!
پ
پ


تبریز ما: تراکتورسازی اکثر گل های خود در مسابقات گذشته را در 15 دقیقه پایانی به ثمر رسانده است.

تیم تراکتورسازی از ابتدای فصل تاکنون 8 گل در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده و جالب اینکه 6 گل از این تعداد در دقایق پایانی زده شده است. 

تراکتورسازی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی شکست خورد؛ اما در 20 دقیقه پایانی با استفاده از برتری بدنی توپ و میدان را در اختیار داشت که منجر به خلق موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه حریف شد. تراکتور در بازی مقابل نفت تهران با گل دقیقه ٨٩ ایرانپوریان اولین پیروزی فصل را تجربه کرد.

در هفته پنجم لیگ برتر و بازی با سایپا محمد آزادی و مهدی کیانی در دقایق ٧٥ و ٩٠ موفق به گشودن دروازه حریف شدند و محمد ابراهیمی در همین دقایق صاحب یک موقعیت تک به تک شد که می توانست زننده گل سوم باشد!

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.