حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تسلیت شهردار تبریز به مناسبت اولین سالگرد حادثه قطار تبریز-مشهد

شناسه : 8968 24 نوامبر 2017 - 4:58 194 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی، اولین سالگرد درگذشت جمعی از شهروندان زائر حرم رضوی(ع) در حادثه دلخراش قطار تبریز-مشهد را تسلیت گفت. به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر به شرح ذیل است: باسمه‌تعالی یک سال از حادثه دلخراش قطار تبریز-مشهد و عروج جمعی از زائران حرم مطهر رضوی(ع) گذشت. […]

پیام تسلیت شهردار تبریز به مناسبت اولین سالگرد حادثه قطار تبریز-مشهد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی، اولین سالگرد درگذشت جمعی از شهروندان زائر حرم رضوی(ع) در حادثه دلخراش قطار تبریز-مشهد را تسلیت گفت.

به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر به شرح ذیل است:

باسمه‌تعالی
یک سال از حادثه دلخراش قطار تبریز-مشهد و عروج جمعی از زائران حرم مطهر رضوی(ع) گذشت. پروانگان شیفته‌ای که جان به آتش عشق دوست سپرده و نام خود را در صحیفه دلدادگی به اهل‌بیت(ع) ابدی ساختند. بی‌گمان، داغ گران این عزیزان تا همیشه تاریخ بر دل هر ایرانی و تبریزی سنگین خواهد بود. در آستانه سالگرد این حادثه درناک، از خداوند منان، مغفرت بی‌کران برای جان‌باختگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان سوگوار مسئلت دارم.

ایرج شهین‌باهر
شهردار تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.