حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«تخصص و پاکدستی» از ویژگی‌های شاخص شهردار منتخب تبریز است

شناسه : 6843 28 سپتامبر 2017 - 4:01 245 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون سیاسی وزیرکشور، تخصص و پاکدستی را از ویژگی‌های شاخص شهردار منتخب تبریز خواند و برای وی آرزوی موفقیت کرد. به گزارش تبریز ما، دکتر اسماعیل جبارزاده در مراسم تودیع و معارفه استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شهردار منتخب تبریز از اعضای متخصص شورای چهارم بود و همواره به عنوان یک عضو متخصص […]

«تخصص و پاکدستی» از ویژگی‌های شاخص شهردار منتخب تبریز است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون سیاسی وزیرکشور، تخصص و پاکدستی را از ویژگی‌های شاخص شهردار منتخب تبریز خواند و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش تبریز ما، دکتر اسماعیل جبارزاده در مراسم تودیع و معارفه استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شهردار منتخب تبریز از اعضای متخصص شورای چهارم بود و همواره به عنوان یک عضو متخصص شناخته‌ شده‌است.

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در جلسات کمیسیون ماده پنج که  در چهار سال گذشته داشتیم، حتی یک جمله غیرفنی و غیرتخصصی از ایشان شنیده نشده است.

جبارزاده اضافه کرد: آقای شهین‌باهر، عضو پاكدست شوراي چهارم تبريز بوده است و برای ایشان در دوره مسئولیت جدید، آرزوی موفقیت داریم.

وی در بخش دیگری سخنان خود خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ آبان سال ۹۲ و در مراسم معارفه خود به عنوان خادم مردم آذربایجان‌شرقی قول‌هایی به مردم دادیم و گفتیم، آمده‌ایم این کارها را انجام دهیم و خوشحالیم بگوییم اکثریت قول‌ها عملیاتی شده است.

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی افزود: در آن روز هر آنچه وزیر کشور به عنوان برنامه دولت یازدهم در استان امر کردند مورد به مورد عملیاتی کردیم و امروز با همه توان می‌کوشیم و باید به یاد داشته باشیم اگر اقدامی شده در همه آنها نقش وزیر محترم کشور دکتر رحمانی فضلی نقشی مرشدانه بوده است.

جبارزاده با بیان اینکه همه کارها حاصل تلاش مدیران استان بوده و بنده عضو کوچکی از این مدیران بودم، افزود: خوشحالیم همه تکالیفی که داشتیم انجام شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.