حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رونمایی از پوستر “طرح تکه تکه های قلب من با توی ای حسین” در وزارت کشور

شناسه : 7459 14 اکتبر 2017 - 2:26 300 بازدید

[ad_1] تبریز ما: به زودی از پوستر طرح “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین”که با همیاری زائرين پیاده حضرت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) صورت خواهد گرفت، در وزارت کشور رونمایی می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ، احد فلاحی با اعلام این […]

رونمایی از پوستر “طرح تکه تکه های قلب من با توی ای حسین” در وزارت کشور
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: به زودی از پوستر طرح “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین”که با همیاری زائرين پیاده حضرت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) صورت خواهد گرفت، در وزارت کشور رونمایی می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ، احد فلاحی با اعلام این خبر گفت : سالانه در ایام اربعین شاهد حضور و حرکت میليوني زائرین حضرت اباعبدالحسین(ع) با پای پیاده به کربلا هستیم که عاشقانه و با پای پیاده جهت تجدید پیمان و لبیک گفتن به سیدالشهدا راهی حرم حضرتش می شوند  ،در همین راستا و به منظور ادای دین و عرض ادب به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) ، از پوستر طرح “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین”که با همیاری زائرين پیاده حضرت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) صورت خواهد گرفت، در وزارت کشور رونمایی می شود .

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: به زودی طی مراسمی رسمی از پوستر اختصاصی این طرح معنوی در نشست سراسری استانداران کشور در کمیته اربعین وزارت کشور رونمایی می شود  .

گفتنی است مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز  به عنوان متولی و مجری این طرح در آیین رونمایی از پوستر “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین “که در وزارت کشور برگزار خواهد شد حضور خواهد داشت

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.