حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیاده‌روها و فضای‌سبز مسیر بلوار آزادی پاکسازی شد

شناسه : 7411 14 اکتبر 2017 - 5:12 210 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: در ادامه اجرای طرح های خدماتی، عملیات پاکسازی پیاده روها و فضای سبز مسیر بلوار آزادی اجرا شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر، گفت: به منظور آراستگی محیط و ارتقای سطح بهداشت شهری، عملیات پاکسازی پیاده […]

پیاده‌روها و فضای‌سبز مسیر بلوار آزادی پاکسازی شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: در ادامه اجرای طرح های خدماتی، عملیات پاکسازی پیاده روها و فضای سبز مسیر بلوار آزادی اجرا شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر، گفت: به منظور آراستگی محیط و ارتقای سطح بهداشت شهری، عملیات پاکسازی پیاده روها و فضای سبز مسیر بلوار آزادی توسط نیروهای خدماتی منطقه اجرا شد.

وی گفت: در ادامه این طرح معابر اصلی و فرعی بلوار آذربایجان و خیابان های حجتی، آخونی و ابوذر به همت نیروهای خدمات و به منظور آراستگی محیط زیست محل، رفع آلودگی های بصری، تشویق و بالا بردن رغبت و سطح آگاهی اهالی و مشارکت آنان در زمینه مسائل بهداشتی، زیست محیطی و … عملیات پاکسازی و نظافت عمومی آن اجرا شد.

شهردار منطقه 4 اظهار داشت: جمع آوری زواید فضاهای عمومی، زدودن آلودگی های بصری، حذف کلیه عناصر زاید از معابر و محیط، جمع آوری کلیه لوازم و وسایل سد معبر و پاکسازی و شستشوی نماهای الوده بخشی از این پاکسازی بود.

امجدی خاطر نشان کرد: ادامه روند اجرایی این طرح محدود به ایام بخصوصی نیست و متناسب با نیازها و مطالبات شهروندان، در طول سال و بدون وقفه در راستای توسعه شهری و مناسب سازی محیط زندگی مردم اجرا می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.