حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تولید ۳۰۰ هزار نشا و قلمه در گلخانه‌های شهرداری منطقه ۷ تبریز

شناسه : 8735 18 نوامبر 2017 - 9:38 431 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهرداری منطقه ۷ تبریز به منظور خودکفایی در تولید گل و گیاه، اقدام به کاشت انواع نشای گل و قلمه زنی در گلخانه های منطقه کرده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه ۷ گفت: با توجه به شرایط خاص این شهرداری به […]

تولید ۳۰۰ هزار نشا و قلمه در گلخانه‌های شهرداری منطقه ۷ تبریز
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهرداری منطقه ۷ تبریز به منظور خودکفایی در تولید گل و گیاه، اقدام به کاشت انواع نشای گل و قلمه زنی در گلخانه های منطقه کرده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه ۷ گفت: با توجه به شرایط خاص این شهرداری به لحاظ واقع شدن در یک منطقه صنعتی که روزانه شاهد تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین زیاد در این منطقه هستیم و در کنار آن فعالیت مراکز صنعتی و کارگاهی باعث شده که تولید ، نگهداری و انتخاب  گیاهان بر اساس شرایط مذکور و نوع خاک و آب و هوای آن صورت گیرد.

وی اظهار داشت: تولید نشا در گلخانه‌های منطقه  با هدف تامین نیازهای فضای سبز منطقه به اقلام گیاهی بیشتر و متنوع تر صورت می گیرد و در حال حاضر ۳۰۰ هزار نشا و قلمه گل های شمعدانی، رز و گلهای پیازی در این گلخانه ها در حال تولید است.

وی همچنین به آبیاری مکانیزه فضاهای سبز منطقه اشاره و افزود: خوشبختانه با توجه به پیگیرها و زحمات واحد فضای سبز منطقه شاهد هستیم که سیستم آبیاری مکانیزه فضاهای سبز در برخی از مناطق این حوزه در حال انجام است که این عمل به نوبه خود باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در منابع آب می شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.