حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تیم شهرداری تبریز برابر مهرام پیروز شد/ قهرمانی شهرداری تبریز در لیگ بسکتبال

شناسه : 11731 13 فوریه 2018 - 13:38 209 بازدید

تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی نهایی و فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور در برابر تیم مهرام به پیروزی رسید و به مقام قهرمانی دست یافت. به گزارش تبریز ما، تیم شهرداری تبریز در حالی در حضور تماشاگران خود در برابر تیم مهرام صف آرایی کرد که تکلیف قهرمان لیگ برتر بسکتبال […]

تیم شهرداری تبریز برابر مهرام پیروز شد/ قهرمانی شهرداری تبریز در لیگ بسکتبال
پ
پ


تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی نهایی و فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور در برابر تیم مهرام به پیروزی رسید و به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش تبریز ما، تیم شهرداری تبریز در حالی در حضور تماشاگران خود در برابر تیم مهرام صف آرایی کرد که تکلیف قهرمان لیگ برتر بسکتبال در این دیدار معلوم می شد.

بعد از 4 بازی فینالی، بازی نهایی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور بین تیم‌های شهرداری تبریز و مهرام در تبریز برگزار شد که در پایان تیم شهرداری تبریز در این بازی به پیروزی دست یافت.

شهرداری تبریز در کوارتر اول با نتیجه 25بر 16 به پیروزی رسید. کوارتر دوم 24بر 19 به سود تیم شهرداری به اتمام رسیده و نتیجه کوارتر سوم هم 16بر 27 به نفع مهرام تمام شد.

کوارتر چهارم ‌این مسابقه سرنوشت ساز و حساس نیز با نتیجه 20بر 11به سود تیم شهرداری به پایان رسید.

در نهایت این بازی حساس با نتیجه 85بر 73به سود تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید تا شهرداری قهرمان لیگ برتر ایران شود.

شهرداری تبریز با کسب این مقام افتخار بزرگی برای بسکتبال تبریز و آذربایجان شرقی بدست آورد 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.