حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تدارک خدماتی شهرداری تبریز تا پایان ایام عزاداری ادامه خواهد داشت

شناسه : 6913 02 اکتبر 2017 - 7:40 183 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز از ادامه تدارک خدماتی شهرداری تبریز تا پایان ایام عزاداری خبر داد. به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری افزود: 1500 نفر پاکبان در طول دهه محرم به صورت 3 شیفتی مشغول به فعالیت بودند که نتیجه این فعالیت پاکسازی کل شهر و معابر عمومی از زباله در […]

تدارک خدماتی شهرداری تبریز تا پایان ایام عزاداری ادامه خواهد داشت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز از ادامه تدارک خدماتی شهرداری تبریز تا پایان ایام عزاداری خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری افزود: 1500 نفر پاکبان در طول دهه محرم به صورت 3 شیفتی مشغول به فعالیت بودند که نتیجه این فعالیت پاکسازی کل شهر و معابر عمومی از زباله در کمترین زمان ممکن از سطح شهر بود.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی حجم زباله در طول سه روز اخیر یادآورشد: نسبت به روزهای عادی در سه روز گذشته با افزایش 20 درصدی حجم زباله روبه رو بودیم که خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته و فعالیت نیروهای خدمات شهری این حجم افزایشی زباله مدیریت شد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: تعدادی از بنرهای تاریخ گذشته از سطح شهر حذف می شوند و سایر بنرها تا اربعین حسینی در سطح شهر باقی خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت گروه های مردم نهاد اظهارکرد: در سال های اخیر گروه های مردم نهاد فعالیت چشمگیری در حوزه آموزش های شهروندی داشته اند که این امر می تواند شهرداری ها را در امر فرهنگ سازی یاری کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.