حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هزینه خدمات سالانه هر شهروند منطقه شش، ۶۰۰ هزار تومان است

شناسه : 9844 21 دسامبر 2017 - 3:01 224 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: هزینه خدمات سالانه در هر کیلومترمربع از حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز، حدود ۱۰ میلیون تومان و هزینه خدمات سالانه برای هر نفر از جمعیت این منطقه، حدود ۶۰۰ هزار تومان است.  به گزارش تبریز ما، فیروزیان در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد […]

هزینه خدمات سالانه هر شهروند منطقه شش، ۶۰۰ هزار تومان است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: هزینه خدمات سالانه در هر کیلومترمربع از حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز، حدود ۱۰ میلیون تومان و هزینه خدمات سالانه برای هر نفر از جمعیت این منطقه، حدود ۶۰۰ هزار تومان است.

 به گزارش تبریز ما، فیروزیان در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی، با اشاره به تقسیم‌بندی سرانه بودجه در این منطقه افزود:  این ارقام و هزینه‌ها، نشان‌دهنده ضرورت توجه به وضعیت این منطقه در توزیع بودجه است.
وی با بیان این‌که  بخش‌هایی از شهرداری منطقه ۶ تبریز مشرف به حریم شهر است، گفت: توسعه آتی شهر، در حوزه این منطقه، به صورت اصولی و در چارچوب طرح‌های توسعه شهری، پیگیری می‌شود.
شهردار منطقه ۶ تبریز ، وجود ۳۴ هزار ۵۰۰ پرونده نوسازی را فرصت مهم درآمد پایدار منطقه ۶ توصیف کرد و خاطرنشان کرد: فاز اول شهرک شهید صیاد شیرازی، شامل ۴۵۰۰ قطعه است؛ با در نظرداشتن، چهار طبقه در هر قطعه، این منطقه در آینده‌ای نزدیک بیش از ۱۶ هزار پرونده نوسازی خواهد داشت.
فیروزیان با اشاره به مشکل تقسیمات سیاسی شهرک شهید صیاد شیرازی، اظهار داشت: خوشبختانه این مشکل پس از جلسات متعدد با فرماندار محترم شهرستان شبستر، با حمایت مدیریت استان حل شده‌است.
وی با بیان این‌که قسمت‌هایی از مسیر پروژه ارتباطی، در تملک وقف بوده‌است، گفت: همکاری مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان موجب شد، مانعی در اجرای این پروژه نباشد؛ به همین خاطر، به پاس سنت حسنه وقف، نام این مسیر«۳۵متری وقف» خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.