حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی و بهسازی اساسی کوی شهید نژاد اصغری

شناسه : 12843 16 آوریل 2018 - 7:10 239 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ده تبریز از ساماندهی و بهسازی آسفالت محله شهید نژاد اصغری با بکارگیری از تمام توان و تجهیزات منطقه خبر داد. به گزارش تبریز ما، رسول وظیفه شناس دربازدید از پروژه های عمرانی منطقه از تداوم یافتن آسفالت ریزی اساسی معابر و محلات سطح حوزه خبر داد و گفت : طرح […]

ساماندهی و بهسازی اساسی کوی شهید نژاد اصغری
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ده تبریز از ساماندهی و بهسازی آسفالت محله شهید نژاد اصغری با بکارگیری از تمام توان و تجهیزات منطقه خبر داد.

به گزارش تبریز ما، رسول وظیفه شناس دربازدید از پروژه های عمرانی منطقه از تداوم یافتن آسفالت ریزی اساسی معابر و محلات سطح حوزه خبر داد و گفت : طرح خدمات محله ای با سیاست توزیع عادلانه در تمامی محلات و معابر مورد نیاز از ابتدای سال آغاز شده و طبق زمانبندی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور مرتفع شدن مشکلات موجود و ارایه خدمات محله ای مناسب عملیات آسفالت ریزی اساسی درکوی شهید نژاد اصغری واقع در خیابان شهید اصولی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه آسفالت یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، هدف از بهسازی آسفالت معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و نیز افزایش رضایت مندی مردم دانست و عنوان کرد: تلاش شده تا با بهبود وضعیت معابر و خیابان های نقاط مختلف منطقه، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد شهرداری افزایش پیدا کند.      
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.