حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عدم تصویب بودجه موجب رکود پروژه های عمرانی شهر شده است

شناسه : 12756 11 آوریل 2018 - 5:20 245 بازدید

تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز عدم تصویب بودجه سال جاری شهرداری تبریز را موجب رکود در پروژه های عمرانی شهر شده است. به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده عضو ضمن اظهار تاسف از نهایی نشدن تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ گفت: بعد از گذشت حدود بیست روز از سال جاری، متاسفانه به دلیل […]

عدم تصویب بودجه موجب رکود پروژه های عمرانی شهر شده است
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز عدم تصویب بودجه سال جاری شهرداری تبریز را موجب رکود در پروژه های عمرانی شهر شده است.

به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده عضو ضمن اظهار تاسف از نهایی نشدن تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ گفت: بعد از گذشت حدود بیست روز از سال جاری، متاسفانه به دلیل پاره ای از مسائل، تصویب بودجه در مجموعه شورای شهر هنوز نهایی نشده است.  

صادق زاده افزود: بر اساس قانون، بودجه بعد از جمع بندی در شورای شهر، بایستی توسط فرمانداری نیز بررسی و بعد از رفع ایرادات و ابهامات و … به مرحله اجرا درآید، که در حقیقت پروسه ای زمان بر است.  

وی با اشاره به اینکه شهردار تبریز در هشتم بهمن ماه سال گذشته لایحه بودجه را تقدیم شورای محترم شهر کرده است گفت: تا به امروز به دلیل اینکه تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری تبریز نهایی نشده و به این ترتیب شهرداری هم منابع مالی لازم برای عقد قراردادها، پیمان نامه ها و … ندارد، عملا شهرداری تبریز تعطیل شده است.  

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: علی رغم اینکه ایرادات و ابهامات وارده همکاران بنده به مباحث مطرح شده در مورد بودجه را کاملا صحیح و مطابق با نص صریح قانون می دانم ولی برای اینکه شهرمان حداقل از نظر عمرانی در رکود نماند باید به شهردار شهرمان که خودمان انتخاب کرده ایم اعتماد کنیم.  

کریم صادق زاده با تاکید بر اینکه نباید از شهردار انتظار داشته باشیم که با دستان بسته، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، افزود: واقعا با تخصیص یک دوازدهم بودجه برای شهری مثل تبریز، چه کاری و یا چه کارهایی می شود انجام داد؟ با این مبلغ کدام حوزه از حوزه های متعدد شهرداری را می شود پوشش داد؟  

وی با درخواست از شورای شهر تبریز در خصوص اعتماد به مجموعه مدیریت شهری افزود: تقاضای بنده از همکاران بزرگوارم در شورای شهر این است که بیاییم و به مجموعه مدیریت شهری اعتماد و اعتقاد داشته باشیم و دیوار بلندی بین شورای شهر و شهرداری نکشیم تا در سایه تعامل، گفتگو و با بیان دغدغه هایمان در مورد بودجه و رسیدن به فصل های مشترک، به پیشرفت و توسعه شهرمان بیشتر کمک کنیم.  

عضو شورای شهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: در اینجا از تمام رسانه ها، اساتید دانشگاهی، نخبگان شهر، مدیران و همه دلسوزان شهرمان عاجزانه تقاضا دارم که با ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود، یار و یاور ما در شورای شهر باشند و ان شاالله بتوانیم در سایه خرد جمعی، شاهد توسعه شهرمان در تمام ابعادش باشیم.  

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.