حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید دانشجویان دانشگاه تبریز از موزه فوتبال آذربایجان

شناسه : 13180 06 می 2018 - 3:15 287 بازدید

تبریز ما: دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز از موزه فوتبال آذربایجان بازدید کردند. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 6 ، دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز از موزه فوتبال آذربایجان به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و تاریخی تبریز استقبال و بازدید کردند. موزه فوتبال آذربایجان اولین موزه فوتبال کشور […]

بازدید دانشجویان دانشگاه تبریز از موزه فوتبال آذربایجان
پ
پ


تبریز ما: دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز از موزه فوتبال آذربایجان بازدید کردند.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 6 ، دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز از موزه فوتبال آذربایجان به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و تاریخی تبریز استقبال و بازدید کردند.

موزه فوتبال آذربایجان اولین موزه فوتبال کشور است که به همت و ابتکار شهرداری منطقه 6 تبریز در پارک رضوان این منطقه در غرب کلانشهر تبریز راه اندازی شده است.

این موزه در نوع خود بی نظیر و منحصربفرد بوده و پیش از این تنها در کشور ژاپن موزه فوتبال راه اندازی شده است.

توپ، اسناد ورزشی، عکس، بلیت، پیراهن و لباس ورزشی فوتبالیستهای نامی آذربایجان و… از جمله وسایل ورزشی و فوتبالی موجود در موزه فوتبال آذربایجان است.

از جمله وسایل نگهداری شده در این موزه وسایل مرحوم صدقیانی بنیانگذار تبریزی فوتبال در ایران است.

ایده راه اندازی این موزه توسط ایوب نیکنام لاله، محقق تاریخ آذربایجان مطرح شده با حمایت های شهردار محترم کلانشهر تبریز در کمتر از یک ماه آماده و در 4 دی ماه سال 93 افتتاح شد.

گفتنی است سطح حوزه ی شهرداری منطقه 6 با جمعیتی حدود 120 هزار نفر، وسعتی بالغ بر 7 هزار و 431 هکتار منطقه ی غرب و شمالغرب تبریز را تحت پوشش قرار می دهد.

این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.

مساحت کل فضای سبز منطقه با 24 پارک بزرگ و محله ای بالغ بر 104 هکتار بوده و دو پارک قوناقلار باغی و حجاج در ورودی شمالغرب تبریز، آماده میزبانی از مسافران نوروزی خواهد بود.

منطقه 6 شهرداری تبریز با 7431 هکتار مساحت و 104 هکتار فضای سبز تعداد 24 پارک، 45 باب مسجد و حسینیه و 85 مرکز آموزشی وتحصیلی دارد که برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی آماده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.