حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سازمان مدیریت پسماند از پویاترین مجموعه های شهرداری تبریز می باشد

شناسه : 8785 20 نوامبر 2017 - 8:18 191 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: سازمان مدیریت پسماند به لحاظ نگرش تخصصی ، آینده نگری و فرهنگی از پویا ترین مجموعه های شهرداری تبریز بشمار می رود. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز دکتر برزگر جلالی در نخستین جلسه تخصصی و کاری خود با معاونین،مدیران و کارکنان […]

سازمان مدیریت پسماند از پویاترین مجموعه های شهرداری تبریز می باشد
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: سازمان مدیریت پسماند به لحاظ نگرش تخصصی ، آینده نگری و فرهنگی از پویا ترین مجموعه های شهرداری تبریز بشمار می رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز دکتر برزگر جلالی در نخستین جلسه تخصصی و کاری خود با معاونین،مدیران و کارکنان سازمان مدیریت پسماند ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت : این از خصوصیات یک مجموعه پویا به شمار می رود که همواره آماج سنگ اندازی ها قرار گیرد ولی با این حال با افزایش توان مدیریتی خود خواهید توانست ضمن بی اثر نمودن تلاش های سنگ اندازان ، به حرکت رو به جلویی که در پیش گرفته اید شتاب بخشید.

وی همچنین با اشاره به موضوعات مطروحه در خصوص به کارگیری سیستم زباله سوز و استحصال انرژی از پسماندهای شهری گفت :با شیوه برخورد با موضوع زباله سوز و اندیشه  حذف این سیستم از چرخه مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز  موافق نیستم و معتقدم انتقادها می بایست سازنده باشند و بدون حب و بغض مطرح شوند تا پاسخ قانع کننده به سوالات مطروحه ارائه گردد. 

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در این جلسه با تاکید بر جلوگیری از برخوردهای جزیره ای در حوزه خدمات شهری افزایش توان فکری و جرایی در سازمان مدیریت پسماند را مورد تاکید قرارداد و گفت: 
سازمان مدیریت پسماند به لحاظ اولویت و همچنین وسعت حوزه فعالیت از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین جهت اولین سازمان زیر مجموعه حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی است که با حضور در بین کارکنان آن سازمان به بررسی موضوعات مطروحه پرداختیم.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از پاکدستی و تلاش های مدیران و کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، افزود: تلاش مضاعف در عرصه خدمتگزاری به مردم را مورد تاکید قرار داد و آن را ضامن موفقیت مدیریت شهری  دانست.

شایان ذکر است علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در ابتدای جلسه به ارائه گزارش از عملکرد شش ساله این سازمان پرداخت و  توضیحات لازم را در ارتباط با پروژه استحصال انرژی برق از پسماندهای شهری و سیستم زباله سوز ارائه نمود و اظهار داشت:
با توجه به سطح بالای علمی کارکنان سازمان بیشتر اقدامات این سازمان در زمینه مدیریت پسماند بر اساس آخرین یافته های علمی و تکنولوژی روز دنیا می باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.