حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ به صورت مسابقه‌ای/سازمان عمران ۳۰ ساله شد

شناسه : 9082 28 نوامبر 2017 - 5:39 152 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به این‌که باید مسیر تاثیرگذاری شهروندان، در برنامه‌های عمرانی شهر فراهم شود، گفت: به همین منظور سعی داریم در اولین قدم، پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ را به صورت مسابقه‌ای اجرا کنیم. به گزارش تبریز ما، حسین منیری‌فر با بیان این مطلب اظهار داشت: اگرچه دخالت‌دادن نظرات تک‌تک‌ […]

اجرای پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ به صورت مسابقه‌ای/سازمان عمران ۳۰ ساله شد
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به این‌که باید مسیر تاثیرگذاری شهروندان، در برنامه‌های عمرانی شهر فراهم شود، گفت: به همین منظور سعی داریم در اولین قدم، پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ را به صورت مسابقه‌ای اجرا کنیم.

به گزارش تبریز ما، حسین منیری‌فر با بیان این مطلب اظهار داشت: اگرچه دخالت‌دادن نظرات تک‌تک‌ شهروندان در پروژه‌های عمرانی، بسیار دشوار به نظر می‌رسد؛ اما سازمان عمران شهرداری قصد دارد، برآیندی از نظرات عمومی را در پروژه‌ها دخالت دهد؛ اجرای پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ به صورت مسابقه‌ای، یک قدم موثر در این خصوص است که موجب تاثیرگذاری نظرات کارشناسی هنرمندان و معماران خواهد شد.

وی با اشاره این‌که سازمان عمرانی شهرداری تبریز اولین سازمان عمرانی شهرداری‌های کشور است که وظایف تخصصی حوزه عمران را بر عهده دارد، گفت: این سازمان در حالی به استقبال سی‌امین سال تاسیس می‌رود که در سال‌های اخیر، عمده پروژه‌های عمرانی، از قبیل تقاطع‌های غیرهمسطح و پروژه‌های گسترده آسفالت‌ریزی را عهده‌دار بوده‌است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، اضافه کرد: اجرای اغلب طرح‌های آسفالت‌ریزی در سطح شهر بر عهده این سازمان است.

منیری‌فر میدان آذربایجان را از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی سازمان عمران شهرداری خواند و گفت: محور آذربایجان به پاسداران این پروژه، هم‌اکنون در مرحله تکمیل است و با پایان عملیات آسفالت‌ریزی، به زودی تقدیم شهروندان می‌‌شود.

وی  با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه میدان آذربایجان، خاطرنشان کرد: پس از بهره‌برداری از این محور، سایر محورهای پروژه نیز به مرور کامل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز ادامه داد: در مراحل بدنه‌سازی، نماسازی و معماری دیواره‌های مسیرهای میدان آذربایجان، از الگوهای هنری متناسب با نقش فرهنگی و اجتماعی این میدان، استفاده خواهد شد.

منیری‌فر با بیان این‌که بازآفرینی مقبره‌الشعرا از دیگر طرح‌هایی است که توسط سازمان عمران اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح، به دلیل عدم تزریق منابع مالی با سرعت مطلوب و مورد انتظار پیش نمی‌رود؛ با این حال، سازمان عمران، اجرای پروژه را در دو سطح پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: سطح اول پروژه، مربوط به بخش‌ فوقانی مقبره‌الشعرا است که پس از کف‌سازی، نورپردازی و ایجاد فضای‌سبز، دارای جلوه عمومی خواهد بود؛ در سطح دوم نیز که مربوط به بخش پایینی است، فضاهای فرهنگی شامل نظرگاه، آواگاه، آمفی‌تئاتر و گالری‌ها، تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، با اشاره به رویکرد این سازمان در برنامه گردشگری تبریز ۲۰۱۸ گفت: اولویت سازمان عمران، تکمیل پروژه‌های در دست اجرا است؛ در مرحله دوم نیز خدمات محله‌ای بر اساس تامین آسفالت مناطق شهرداری مورد توجه خواهدبود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.