حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز، دستگاه برتر و پرمخاطب استان در عرصه غنی سازی اوقات فراغت

شناسه : 9426 09 دسامبر 2017 - 8:46 154 بازدید

تبریز ما: معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برای چهارمین سال متوالی موفق به كسب رتبه برترطرح غني سازي اوقات فراغت شهروندان در بين 29 دستگاه متولی برنامه های اوقات فراغت استان شد. به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، اعلام کرد بر اساس بررسی کمیته ارزیابی عملکرد برنامه‌های اوقات فراغت دستگاههای بر‌تر […]

شهرداری تبریز، دستگاه برتر و پرمخاطب استان در عرصه غنی سازی اوقات فراغت
پ
پ


تبریز ما: معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برای چهارمین سال متوالی موفق به كسب رتبه برترطرح غني سازي اوقات فراغت شهروندان در بين 29 دستگاه متولی برنامه های اوقات فراغت استان شد.

به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، اعلام کرد بر اساس بررسی کمیته ارزیابی عملکرد برنامه‌های اوقات فراغت دستگاههای بر‌تر سال 1396استان آذربایجانشرقی ، شهرداری تبریز به صورت مشترک با اداره کل آموزش وپرورش استان  عنوان دستگاه برتر  و پر مخاطب را  در حوزه  غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از آن خود کرده  است.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام احمد حمیدی، با اعلام این خبر گفت: شهرداری تبریز در حوزه غنی سازی اوقات فراغت  شهروندان درسالجاری   برنامه های متنوعی را اجرا نمود  که بالغ بر 1000برنامه ازجمله همایش ها، برنامه های  مذهبي، جشن های شهروندی، برگزاري مسابقات، برپايي نمايشگاه هاي مختلف، برگزاري اردوهاي تفريحي وگردشگري  و ويزه برنامه هاي تفريحي وسرگرمي و آموزشي  است كه  با  شركت بیش از  700 هزار نفر از شهروندان در سطح شهر  با هدف گذاری مشخص ویژه خانواده ها وگروه های سنی مختلف  در مراکز فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به اجرا درآمدند.

وی تصریح کرد: 110برنامه آئینی و مذهبی، 160 برنامه نشاط اجتماعی، 420 برنامه گردشگری،100 برنامه اجتماعی وسلامت بیش از هزار دوره اموزشی  در طرح اوقات فراغت امسال  توسط شهرداری تبریز اجرایی شدند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات 31 کتابخانه و قرائتخانه شهرداری درتابستان سالجاری  از دیگرفعالیتهای  فرهنگی و اجتماعی شهرداری برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان است که با برگزاری آن حدود 100 هزار تن از شهروندان، از این خدمات برخوردار شده اند

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با بیان این که رویکرد این معاونت تقویت فرهنگ عمومی، ایجاد نشاط معنوی، الگوی تفریح سالم و آموزش فراگیر شهروندان درحوزه شهروندی و شهرنشینی است، تاکید کرد: شهرداری تبریز با ارائه و اجرای برنامه های مختلف در طول سال برای همه سنین و ذائقه ها طی چهار   سال متمادی توانسته است عنوان نهاد پرمخاطب و فعال در زمینه غنی سازی اوقات فراغت را در سطح استان کسب کند.

حمیدی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست و در همه فصول سال برای مخاطبان برنامه وجود دارد افزود:نگرش شهرداری به موضوع اوقات فراغت، متفاوت از سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی است. این رویکرد، بدون این که محدود به جوانان و نوجوانان باشد؛ آحاد شهروندان را در بر می گیرد

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.