حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اصلاح و ترسیم علایم رانندگی شهری در سطح حوزه منطقه یک تبریز

شناسه : 12871 16 آوریل 2018 - 6:46 241 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 1 تبریز خبر داد: اصلاح و زیرساخت‌های مناسب برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با خط کشی معابر حوزه انجام پذیرفت. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه یک تبریز، محمدعلی مولاخواه شهردار منطقه یک با اعلام این خبر، افزود: خیابانهای شهر با خط کشی جلوه زیبایی به خود […]

اصلاح و ترسیم علایم رانندگی شهری در سطح حوزه منطقه یک تبریز
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه 1 تبریز خبر داد: اصلاح و زیرساخت‌های مناسب برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با خط کشی معابر حوزه انجام پذیرفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه یک تبریز، محمدعلی مولاخواه شهردار منطقه یک با اعلام این خبر، افزود: خیابانهای شهر با خط کشی جلوه زیبایی به خود می گیرد و قوانین موجود در شهر بیشتر نمایان می شود و باعث ایجاد امنیت و آرامش روانی برای عابرین و خودروها است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: جهت اصلاح وضعیت موجود در سطح منطقه و ایجاد شرایط منطقی در حوزه ترافیک و تردد شهری و آرام سازی فضاهای موجود، امور ترافیک منطقه یک اقدامات زیربنای خاصی را آغاز کرد که از آن جمله می‌توان به اصلاح خطوط عابر پیاده ،اصلاح علائم ترافیکی و خط کشی های خیابان ها اشاره کرد.

وی گفت: این اقدامات به نظم بخشی روند عبور و مرور و کاهش ترافیک در سطح منطقه و به واسطه آن در سطح شهر کمک کرده و اثرات مثبتی را در پی دارد.

 گفتنی است؛ خط کشی خیابان کریم خان، قانون، تختی و اوحدی به اتمام رسیده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.