حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب تابلو استاد عبدالعظیم ذهنی زاده تبریزی شاعر اهل بیت در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز

شناسه : 7742 23 اکتبر 2017 - 5:09 595 بازدید

تبریز ما: تابلو استاد عبدالعظیم ذهنی زاده تبریزی شاعر گرانقدر اهل بیت در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همزمان با مراسم تجلیل از مقام شامخ و بلند پایه ی این شاعر نصب شد. به گزارش تبریز ما، تابلوی لایت باکس از تصویر ایشان همزمان با مراسم و آیین تجلیل از مقام شامخ ایشان در سازمان […]

نصب تابلو استاد عبدالعظیم ذهنی زاده تبریزی شاعر اهل بیت در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز
پ
پ

تبریز ما: تابلو استاد عبدالعظیم ذهنی زاده تبریزی شاعر گرانقدر اهل بیت در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همزمان با مراسم تجلیل از مقام شامخ و بلند پایه ی این شاعر نصب شد.

به گزارش تبریز ما، تابلوی لایت باکس از تصویر ایشان همزمان با مراسم و آیین تجلیل از مقام شامخ ایشان در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در بلوک هفت ، ردیف 15 و شماره 19 در جوار قبر مطهر ایشان نصب شد.

احد فلاحی با اعلام این خبر گفت : استاد ذهنی زاده از ماندگارترین چهره های مذهبی آذربایجان می باشد که با عنایاتی که اهل بیت علیهم السلام به ایشان داشته اند توانسته است  اشعاری در خور شان خاندان حضرات معصومین علیه السلام بسرایند و این اشعار به قدری پر محتوا هستند که در اکثر مجالس مذهبی مداحان از آنها استفاده می کنند و مداحی نیست که در مجالس خود اشعار پر سوز و در عین حال پرمحتوا و نغز ایشان را نخواند ،در همین راستا  و در جهت ارج نهادن و گرامیداشت مقام شامخ زنده یاد استاد حاج عبدالعظیم ذهنی زاده تابلو ایشان در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نصب گردید

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در توضیح این خبر افزود : تابلوی لایت باکس از تصویر ایشان همزمان با مراسم و آیین تجلیل از مقام شامخ ایشان در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در بلوک هفت ، ردیف 15 و شماره 19 در جوار قبر مطهر ایشان  نصب گردید.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.