حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صرفه‌جویی، مهم‌ترین محور برنامه‌های روابط‌عمومی بوده‌است

شناسه : 10537 08 ژانویه 2018 - 11:55 197 بازدید

تبریز ما: مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل، با بیان این‌که کارِ تمام‌وقت، اقتضای حوزه روابط‌عمومی است از مجموعه همکاران و عوامل اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، تقدیر کرد. به گزارش تبریز ما، میراعتماد عمادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز افزود: همکاران عزیز بنده، در مدت نزدیک […]

صرفه‌جویی، مهم‌ترین محور برنامه‌های روابط‌عمومی بوده‌است
پ
پ


تبریز ما: مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل، با بیان این‌که کارِ تمام‌وقت، اقتضای حوزه روابط‌عمومی است از مجموعه همکاران و عوامل اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، تقدیر کرد.

به گزارش تبریز ما، میراعتماد عمادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز افزود: همکاران عزیز بنده، در مدت نزدیک به دو دهه حضور در روابط‌عمومی، به صورت شبانه‌روزی در خدمت دو محور مهم «اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی» بوده‌اند و در سایه این تلاش‌ها، اتفاقات و تحولات مهمی در این بخش رقم خورده‌است.

وی با بیان این‌که صرفه‌جویی، مهم‌ترین محور برنامه‌های روابط‌عمومی بوده‌است، تصریح کرد: در مدت مسئولیت در حوزه روابط‌عمومی، سعی کردیم از اقدامات قراردادی و پیمانکاری، پرهیز کرده و با تلاش عوامل، مدیریت هزینه را در مجموعه، نهادینه کنیم؛ از این رو لازم می‌دانم از کوشش‌های تک‌تک همکارانم صمیمانه تشکر کنم.

مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل یادآور شد: در سال‌های اخیر، بارها کناره‌گیری از این مجموعه را اعلام کردم و خرسندم که امروز این تقاضا محقق شده و از این رو از شهردار محترم، صمیمانه سپاسگزارم که با این تغییر، موافقت کردند.

عمادی، با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرداری تبریز، اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «تبریزیم» و برنامه رادیویی «استودیوشهر» از مهم‌ترین این ظرفیت‌هاست که از نظر مخاطب‌پذیری، محتوا و هزینه‌کرد، در بین شهرداری‌های کشور، کم‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت حدود 300 رسانه رسمی در استان آذربایجان‌شرقی، از دیگر مزیت‌های  روابط‌عمومی است که نقش موثر در پشتیبانی برنامه‌های اطلاع‌رسانی مدیریت شهری داشته است.

مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، از جامعه خبری و اصحاب رسانه استان قدردانی کرد و در عین حال گفت: در هر قشری ممکن است افرادی در پی سوء‌استفاده  از شرایط باشند؛ خدا را شاکرم که در این سال‌ها، در مقابل این طیف معدود ایستاده و اجازه باج‌گیری رسانه‌ای به کسی ندادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک انتصاب سعید حاجی زاده، مدیرکل جدید روابط‌عمومی و بین‌الملل، خاطرنشان کرد: برادر گرانقدرم جناب حاجی‌زاده، رفیق سال‌های متمادی است که با پشتوانه سال‌ها فعالیت رسانه‌ای و فرهنگی، وارد این حوزه شده‌است.

عمادی اضافه کرد: برنامه‌ها و اندیشه‌های ایشان در کنار تلاش مجموعه، چشم‌انداز درخشانی برای آینده این حوزه ترسیم می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.