حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زیر بار تعهداتی که مدیریت‌های آتی شهر را درگیر کند، نمی‌رویم

شناسه : 9260 03 دسامبر 2017 - 8:28 221 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز گفت: این اطمینان را به شورای محترم و شهروندان می‌دهیم که زیر بار تعهداتی که مدیریت‌های آتی شهر را درگیر کند، نخواهیم رفت. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این‌که پروژه کارخانه زباله‌سوز از مصوبات دوره پیش شورا است، یادآور […]

زیر بار تعهداتی که مدیریت‌های آتی شهر را درگیر کند، نمی‌رویم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: این اطمینان را به شورای محترم و شهروندان می‌دهیم که زیر بار تعهداتی که مدیریت‌های آتی شهر را درگیر کند، نخواهیم رفت.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این‌که پروژه کارخانه زباله‌سوز از مصوبات دوره پیش شورا است، یادآور شد: بیش از یک سال برای نهایی‌شدن پروژه واحد زباله‌سوز، زمان صرف شده و با توجه به ضرورت‌های زیست‌محیطی، مجبوریم به این سمت‌وسو حرکت کنیم.
وی یادآورد شد: بخشی از پروژه‌هایی که در گذشته تصویب و نهایی شده، حاصل زحمات گسترده کارشناسی بوده‌ و امروز در آستانه اجرا قرار گرفته‌است.
شهردار تبریز ادامه داد: در چهار سال آینده، فرصتی نخواهیم داشت که تمام جزئیات این پروژه‌ها را بازنگری و بررسی مجدد کنیم؛ بنابراین باید کلیات پروژه را با در نظر داشتن محدودیت زمان بررسی کنیم.
شهین‌باهر با اشاره به شرایط همکاری شهرداری با طرف خارجی این پروژه گفت: تضمین کیفیت زباله، در این پروژه، بر عهده شهرداری نخواهد بود؛ چرا که روش‌های زندگی، به مرور زمان، تغییر می‌کند و ممکن است کیفیت دلخواه زباله برای طرف خارجی، عوض شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.