حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور گسترده رسانه ها در کنار جشنواره تبریزیم به برگزاری بهتر این جشنواره می انجامد

شناسه : 8810 21 نوامبر 2017 - 3:15 162 بازدید

[ad_1] تبریز ما: بخش های مختلف پنجمین جشنواره بین المللی نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم در نشست رسانه ای مورد ترسیم قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، در نشست خبری پنجمین جشنواره بین المللی نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم، بر نقش رسانه ها و فعالان رسانه ای در اثربخشی جشنواره تبریزیم تاکید شد. […]

حضور گسترده رسانه ها در کنار جشنواره تبریزیم به برگزاری بهتر این جشنواره می انجامد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: بخش های مختلف پنجمین جشنواره بین المللی نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم در نشست رسانه ای مورد ترسیم قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، در نشست خبری پنجمین جشنواره بین المللی نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم، بر نقش رسانه ها و فعالان رسانه ای در اثربخشی جشنواره تبریزیم تاکید شد.

در این نشست صمیمی، متولیان و دست اندرکاران جشنواره با اصحاب رسانه شهر تبریز به گفتگو پرداخته و زمینه های گسترش اطلاع رسانی را بررسی کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری ضمن قدردانی از حضور مسئولانه خبرنگاران، عکاس های خبری و همکاران رسانه های شهر، گفت: اثربخشی فعالیت های صورت گرفته در این جشنواره با همراهی اهالی رسانه ممکن می شود.

آذرنیا افزود: حضور دلسوزان و علاقه مندان به فعالیتهای فرهنگی و هنری در عرصه فعالیتهای خبری و اطلاع رسانی، موجب آگاهی مردم و زمینه ساز مشارکت هر چه بیشتر در این رویداد خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری همچنین از فعالیت های رسانه ای روابط عمومی شهرداری تبریز در اکثر حوزه های شهری بالاخص در خصوص انعکاس خبری فعالیت های مجموعه، در گردهمایی بزرگ اربعین  در کربلا تقدیر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا خاتمه جشنواره در اردیبهشت سال آینده و همزمان با سال ۲۰۱۸، شاهد حضور گسترده اهالی رسانه، رسانه های مکتوب و دیجیتال شهرمان در پنجمین جشنواره بین المللی نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم باشیم.

همچنین در این نشست آذرنیا به نقش هنرمندان در معرفی ابعاد فرهنگی و تاریخی شهر تبریز به گردشگران و هنرمندان کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: هنرمندان با حضور و ابتکار خود می توانند در پیشبرد این هنر نمایشی و پیشرفت آن در جامعه تبریز گامی موثر بردارند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری با بیان اینکه پنجمین جشنواره بین المللی نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم شامل چهار بخش رقابتی، مرور، کار اولی ها و خادمین شهر بوده که هنرمندان در بخش های مختلف به رقابت می نشینند، افزود: در راستای فضاسازی، ایجاد نشاط اجتماعی و آمادگی افکار عمومی برای برگزاری این جشنواره، بخش مرور با رویکرد بازخوانی نمایش های برگزیده چهار دوره قبلی جشنواره برپا می شود.

وی در ادامه گفت: بخش مرور پیش از آغاز رسمی و برگزاری مرحله نهایی دوره پنجم، با هدف زمینه سازی، ایجاد شور و هیجان در فضای هنری شهر و تمرکز بیشتر شهروندان بر مقولات فرهنگی و شهروندی پیگیری خواهد شد.

آذرنیا تاکید کرد: این نمایش ها به دفعات متعدد در سطح شهر و در اماکن پر رفت و آمد و محل رجوع شهروندان اجرا می شوند تا مروری بر جشنواره های پیشین تبریزیم را محقق سازند.

وی تصریح کرد: جشنواره بین المللی تبریزیم در پنجمین دوره خود با اختصاص بخش کار اولی ها تلاش دارد تا مشارکت جوانان هنرمند را در توسعه فرهنگی شهر با خود به همراه آورد که فرزاد تقی لر دبیری این بخش را به عهده دارد و هنرمندان تازه کار را برای حضور فعال در جشنواره فرهنگی و اجتماعی تبریزیم همراهی می کند.

گفتنی است؛ پنجمین جشنواره بین المللی نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم در بخشهای مختلف و متنوع برای جلب مشارکت و حضور اقشار مختلف هنرمندان همزمان با سال ۲۰۱۸ برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.