حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز میزبان کنگره بین‌المللی شمس تبریزی می‌شود/ دعوت از عموم ظرفیت‌های پژوهشی، ادبی و دانشگاهی

شناسه : 13847 05 جولای 2018 - 5:19 434 بازدید

تبریز ما: سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری کنگره بین المللی شمس تبریزی خبر داد و گفت: این کنگره، از رویدادهای ارزنده تبریز 2018 است که با مسئولیت اجرایی سازمان فرهنگی و هنری، پاییز امسال در شهر تبریز برگزار می‌شود. به گزارش  تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری […]

تبریز میزبان کنگره بین‌المللی شمس تبریزی می‌شود/ دعوت از عموم ظرفیت‌های پژوهشی، ادبی و دانشگاهی
پ
پ


تبریز ما: سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری کنگره بین المللی شمس تبریزی خبر داد و گفت: این کنگره، از رویدادهای ارزنده تبریز 2018 است که با مسئولیت اجرایی سازمان فرهنگی و هنری، پاییز امسال در شهر تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش  تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، میکائیل نظری با بیان این موضوع گفت: نظر به اهمیت فضای فرهنگی و ادبی و تاریخی شهر تبریز و همزمان با سال 2018 ، کنگره بین‌المللی شمس تبریزی به عنوان یکی از برنامه های مهم و ارزشمند این سال در پاییز سال جاری در شهر تبریز برگزار خواهد شد.
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز بعد از برگزاری نشست هماهنگی کمیته فرهنگی تبریز 2018 در استانداری آذربایجان‌شرقی، در این خصوص گفت: شهر تبریز با نمودهای فرهنگی خود در جهان شناخته شده است و شخصیت تاریخی شمس تبریزی، یکی از چهره های درخشان و بی بدیل شهر است که به حق شناخته نشده و شایسته است در سالی که به نام شهرمان نامگذاری شده، بیش از پیش به این شخصیت تاریخی بپردازیم.
نظری، برگزاری کنگره شمس تبریزی را در سطح بین المللی، زمینه ای برای مطرح شدن هر چه بیشتر و شایسته تر ویژگی های شهر تبریز و همچنین حضور اهالی فرهنگ و ادب از سراسر جهان در پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 معرفی نمود.
به گفته دبیر اجرایی این همایش، بر اساس مصوبه کمیته فرهنگی تبریز 2018، این سازمان به عنوان دبیرخانه کنگره بین المللی شمس تبریزی، پس از انتشار فراخوان در خدمت علاقمندان و پژوهشگران خواهد بود.
وی به ظرفیت‌های دانشگاهی، ادبی و پژوهشی شهر تبریز اشاره و کرد: عموم پژوهشگران، اساتید دانشگاه، نهادهای فرهنگی و ادبی، می‌توانند با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود، این کنگره بین‌المللی را درارتقای سطح کیفی و تاثیرگذاری اهداف برگزاری، یاری کنند.
گفتنی است نشست هماهنگی کمیته فرهنگی تبریز 2018 در استانداری آذربایجان‌شرقی، به ریاست دکتر شهرتی‌فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار و طی آن، زمینه‌ها و هماهنگی‌های اولیه برای برگزاری کنگره بین‌المللی شمس تبریز، بحث و بررسی شد.
با تصویب این کمیته، سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز به عنوان مسئول دبیرخانه کنگره انتخاب، و مقرر شده‌است این سازمان، به عنوان دبیرخانه، هماهنگی و تدوین فراخوان و پروپوزال کنگره را در دستور کار قرار داده و طرح‌های لازم را به شورای سیاستگذاری تبریز2018، انتقال دهد.
علاقه مندان می توانند پس از انتشار فراخوان کنگره، سوالات خود را از طریق شماره تلفن 33248380-041یا پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به نشانی http://honar.tabriz.ir مطرح نموده و در این رویداد فرهنگی مشارکت نمایند.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.