حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رئیس‌جمهور از عملکرد دکتر جبارزاده رضایت داشت

شناسه : 6829 27 سپتامبر 2017 - 13:13 242 بازدید

[ad_1] تبریز ما: وزیر کشور دلایل انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی را تشریح کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم معارفه و تودیع استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخاب جبارزاده به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور اظهار […]

رئیس‌جمهور از عملکرد دکتر جبارزاده رضایت داشت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: وزیر کشور دلایل انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی را تشریح کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم معارفه و تودیع استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخاب جبارزاده به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: رئیس جمهور نسبت به فعالیت و عملکرد دکتر جبارزاده و مدیران استان رضایت‌مندی داشته و مراتب خشنودی خود را بارها اعلام کرده‌اند.
وی افزود: بعد از جابه‌جایی آقای جبارزاده، استاندار سابق آذربایجان‌شرقی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور، باید فردی به عنوان استاندار انتخاب می‌شد که هم فرهنگ و شرایط استان را می‌دانست و هم جایگاه مدیریتی در کنار توان هماهنگی و پیشبرد انجام کارها و تکمیل امور نیمه‌تمام را می‌داشت.
رحمانی‌فضلی گفت: از بین استانداران اولویت و کاندیدای ما انتخاب استانداری بود که با ادبیات دولت، سیاست‌ها و برنامه‌های آن کاملا آشنا بوده و بداند کدام مسیر را باید طی کند،اگر افراد جدید می‌آمدند، تا بتوانند خودشان را با سیاست‌‌های دولت منطبق کنند قطعا زمان زیادی تلف می‌شد.

وزیر کشور تصریح کرد: ترجیح و اولویت ما انتخاب فردی نظیر آقای خدابخش بود که استان را کاملا می‌شناسد و مسوولیت هم داشته است ضمن آنکه ایشان قبلا در اردبیل از استانداران موفق بودند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شد و ایشان محبت کرده و پذیرفتند و این امر را ثواب استان دانستند که واقعا خوشحال‌کننده بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.