حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز فردی غیر سیاسی و عمل گراست

شناسه : 7960 30 اکتبر 2017 - 9:43 253 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: شهردار منتخب تبریز فردی غیر سیاسی و عمل گراست. به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری اسکویی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات، با بیان اینکه شهردار منتخب تبریز فردی متخصص و پاک دست است که مردم و شورا به او اعتماد کرده اند، اظهار کرد: […]

شهردار تبریز فردی غیر سیاسی و عمل گراست
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: شهردار منتخب تبریز فردی غیر سیاسی و عمل گراست.

به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری اسکویی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات، با بیان اینکه شهردار منتخب تبریز فردی متخصص و پاک دست است که مردم و شورا به او اعتماد کرده اند، اظهار کرد: به نظر بنده اگر از شهردار منتخب تبریز حمایت شود بی شک موفقیت های زیادی کسب می کند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم اعضای شورا مسائل سیاسی را در عملکرد شورا دخالت ندهند، افزود: شورا باید کاری و عمل گرا شود و به دنبال برنامه ریزی و سیاست گذاری برای اجرای اقدامات مهم در راستای پیشرفت شهر باشد.

دکتر دبیری با اشاره به اینکه دکتر شهین باهر دارای سوابق، تجارب زیاد و ویژگی های خاصی است، گفت: شهردار منتخب تبریز فردی است که سال‌ها رئیس سازمان نظام مهندسی استان و کارشناس دادگستری بوده  و معدود کلانشهری دارای چنین شهرداری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.