حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روزانه 5 هزار تن محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره بار تبریز عرضه می شود

شناسه : 12879 17 آوریل 2018 - 4:50 1027 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: روزانه به طور متوسط حدود 5000 هزار تن محصولات کشاورزی  در میدان میوه وتره بار تبریز و سبزه میدان عرضه می شود . به گزارش تبریز ما، جواد صدیقی با اشاره به اقدامات انجام یافته و در حال انجام در میدان بزرگ میوه وتره بار […]

روزانه 5 هزار تن محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره بار تبریز عرضه می شود
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: روزانه به طور متوسط حدود 5000 هزار تن محصولات کشاورزی  در میدان میوه وتره بار تبریز و سبزه میدان عرضه می شود .

به گزارش تبریز ما، جواد صدیقی با اشاره به اقدامات انجام یافته و در حال انجام در میدان بزرگ میوه وتره بار گفت :  میدان میوه وتره بار تبریز در کنار سبزه میدان،  تأمین و توزیع عمده فروشی مایحتاج میوه وسبزی کل شهر تبریز و حومه و حتی نیازهای شهرستان های همجوار  استان را برعهده دارند .

صدیقی با اشاره به مساحت میدان بزگ میوه وتره بار یاد آور شد این میدان حدود 30 سال پیش در زمینی به مساحت 80 میلیون متر مربع و با  بیش از 400 باب مغازه  و بیش از  80 نیم گز در جنوب غرب تبریز  واقع شده است که دارای 2 ورودی خودرو سبک و سنگین با باسکول دیجیتالی و کنترل خودرو و سایر امکانت خدماتی داخل میدان اعم از سرویس بهداشتی – فضای سبز – دفتر نیروی انتظامی – دکلهای روشنائی عمومی می باشد که با نظارت  پرسنل و نفرات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در آنجا به ارائه خدمات به شهروندان محترم انجام وظیفه می نمایند . 

صدیقی تصریح و اظهار امیدواری نمود : باتوجه به اینکه میدان بزرگ میوه و تره بار بعنوان یکی از بزرگترین مراکز تأمین و عرضه میوه برای شهروندان محترم تبریز و شهرستان ها می باشد ،  تمامی همکاران محترم سازمان و کسبه محترم با همکاری هم در تلاش اند تا بستری جهت رفع نواقص میادین و هرچه بهتر عرضه شدن میوه و تره بار فراهم شود. 

وی افزود : از جمله اقداماتی که سازمان  میادین انجام داده میتوان به رفع سد معبر و نیز اهتمام بیشتر در تنظبف میدان و زیبا سازی محوطه و رفع نواقص روشنایی معابر میدان ، عملیات خط کشی معابر میدان ، اصلاح وآسفالت ریزی میدان  و رفع ترافیکی خودروهای سنگین  اشاره کرد که با  کنترل بیشتر بر کیفیت میوه های عرضه شده و رصد بر قیمت ها گام های موثر و اساسی بر ارتقای کیفیت خدمات رسانی برداشته است  

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.