حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

راه اندازی سامانه هوشمند تشخيص و ثبت سرعت غيرمجاز

شناسه : 8905 23 نوامبر 2017 - 3:37 178 بازدید

تبریز ما: عمليات پروژه توسعه سامانه هوشمند تشخيص و ثبت تخلف سرعت غيرمجاز در 40 نقطه از شهر تبريز شروع شد . به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی، معاون حمل ونقل وترافیک با اعلام این خبر گفت : حرکت با سرعت غير ايمن در معابر شهري يکي از عوامل بروز سوانح و تصادفات شديد در […]

راه اندازی سامانه هوشمند تشخيص و ثبت سرعت غيرمجاز
پ
پ


تبریز ما: عمليات پروژه توسعه سامانه هوشمند تشخيص و ثبت تخلف سرعت غيرمجاز در 40 نقطه از شهر تبريز شروع شد .

به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی، معاون حمل ونقل وترافیک با اعلام این خبر گفت : حرکت با سرعت غير ايمن در معابر شهري يکي از عوامل بروز سوانح و تصادفات شديد در شهرهاي بزرگ است. اهمیت این امر  به حدی است که  سازمان ملل متحد قطعنامه های زیادی در راستای کاهش تصادفات منجر به مرگ که حدود یک میلیون نفر در سال بوده، صادر کرده است.

 یوسفی افزود: این امر متخصصین امر حمل و نقل را بر آن داشته تا به ابتکار و يافتن راهکارها و روش های جدید و  مناسبی در راستای کاهش این تصادفات دست بزنند. در ایران نیز خسارات ناشی از این پدیده حدود 19 هزار میلیارد تومان یعنی حدود 4 درصد درآمد ناخالص ملی کشور است و با توجه به آمار ارائه شده عامل حدود 80 درصد این تصادفات، سرعت بالا است .

وی تصریح کرد: بر اين اساس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تبريز به عنوان متولی امر از سال 94 به طور جدي کار مطالعه و طراحي سيستم خودکار تشخيص و ثبت تخلف سرعت را در دستور کار قرار داده و پس از طي مراحل قانوني در خرداد ماه سال 94 در فاز اول اقدام به عقد قرارداد با رقمي بالغ بر -/000/000/000/12 ريال جهت تجهيز 20 نقطه حادثه خيز شهر و در شش ماهه دوم سال 94 اين پروژه به بهره برداري رسيد .

معاون حمل ونقل وترافیک  در ادامه افزود: در همين راستا در فاز توسعه در سال 96 پروژه اي با هزينه بالغ بر -/000/000/000/30 ريال جهت تجهيز 40 معبر ديگر به اين سامانه تعريف شده است که اميد است در سه ماهه اول سال 97 به طور کامل به بهره برداري برسد .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.