حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث دو مخزن بتنی سپتیک ذخیره آب برای استفاده در فضای سبز در یاغچیان و میرداماد

شناسه : 10490 06 ژانویه 2018 - 6:08 376 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: دو مخزن بتنی سپتیک ذخیره سازی آب برای استفاده در فضاهای سبز شهری احداث شده و آماده بهره برداری است. ​به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز افزود: مخازن بتنی مذکور برای ذخیره سازی در حجم بسیار بالای آب در حفظ و […]

احداث دو مخزن بتنی سپتیک ذخیره آب برای استفاده در فضای سبز در یاغچیان و میرداماد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: دو مخزن بتنی سپتیک ذخیره سازی آب برای استفاده در فضاهای سبز شهری احداث شده و آماده بهره برداری است.

​به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز افزود: مخازن بتنی مذکور برای ذخیره سازی در حجم بسیار بالای آب در حفظ و نگهداری اصولی فضاهای سبز حوزه این منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: با احداث این مخازن در پارک های یاغچیان و اباصالح، قابلیت ذخیره ۵۰۰ مترمکعب آب، در شهرک یاغچیان و شهرک میرداماد فراهم خواهدشد.

خوشنواز یادآور شد: شهرداری منطقه دو تبریز پیشتر نیز بزرگترین سپتیک ذخیره سازی آب در حجم ۳۳۰۰ مکعب را در ابتدای شادآباد بهسازی و ساماندهی کرده که مورد استفاده فضاهای سبز حوزه ائل گلی که از اهم پارک های مورد استفاده گردشگران و مسافرین این شهر است، قرار گرفته است.                                                            

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.