حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کف‌سازی پیاده‌راه داش‌ماغازالار ، در آخرین مراحل اجرایی

شناسه : 12407 18 مارس 2018 - 15:17 161 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای آخرین مراحل کف‌سازی پیاده‌راه داش‌ماغازالار خبر داد و افزود: این پیاده‌راه به زودی با نصب المان‌ها و آبنماها، یکی از زیباترین فضاهای مرکزی شهر خواهد بود. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: مهم‌ترین حجم کاری پروژه مربوط به بخش کف‌سازی است […]

کف‌سازی پیاده‌راه داش‌ماغازالار ، در آخرین مراحل اجرایی
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای آخرین مراحل کف‌سازی پیاده‌راه داش‌ماغازالار خبر داد و افزود: این پیاده‌راه به زودی با نصب المان‌ها و آبنماها، یکی از زیباترین فضاهای مرکزی شهر خواهد بود.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: مهم‌ترین حجم کاری پروژه مربوط به بخش کف‌سازی است که در روزهای اخیر و با مساعدشدن وضعیت هوا، به مراحل پایانی خود نزدیک شده و به زودی، کار نصب آبنماها، نیمکت‌ها و سایر المان‌های سنتی، آغاز می‌شود.
امجدی اصلاح و زیرسازی اساسی را امتیاز مهم پروژه عنوان کرد و گفت: با توجه به همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان آب و برق و گاز و همچنین اصناف و بازاریان عزیز، کف‌سازی این مسیر تاریخی، قطعاً یکی از فنی‌ترین اقدامات شهری در محدوده مرکزی شهر است.
وی همچنین با اشاره به این‌که پروژه در فاز جداره‌سازی، شتاب گرفته و به نیمه نزدیک شده است، گفت: با توجه به روند رو به مساعد هوا، پیش‌بینی می‌شود اجرای این بخش، با سرعت و سهولت بیشتری اجرا شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز همچنین از همکاری اصناف و مغازه‌داران مسیر و همچنین همراهی عموم شهروندان قدردانی کرد و گفت: این مشارکت، قطعاً در حفاظت و نگهداری از پروژه نیز ضروری است و به ماندگاری بیشتر پروژه خواهد انجامید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.