حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زنده یاد گهرخانی منشاء خدمات بزرگی برای تبریز بوده است

شناسه : 12614 05 آوریل 2018 - 8:48 224 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: باید قدردان زحمات و تلاش های گذشتگان و بزرگان گذشته شهر که منشا خدمات بزرگ بوده اند، باشیم. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در مراسم گرامیداشت زنده یاد اکبر گهرخانی گفت: در شهر تاریخی تبریز همواره نام کسانی ماندگار شده است که در این شهر  در جهت […]

زنده یاد گهرخانی منشاء خدمات بزرگی برای تبریز بوده است
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: باید قدردان زحمات و تلاش های گذشتگان و بزرگان گذشته شهر که منشا خدمات بزرگ بوده اند، باشیم.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در مراسم گرامیداشت زنده یاد اکبر گهرخانی گفت: در شهر تاریخی تبریز همواره نام کسانی ماندگار شده است که در این شهر  در جهت حل مشکلات مردم کارهای بزرگ و متفاوت انجام داده اند.  

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه ما نیز باید هر چه در توان داریم برای خدمت به تبریزی و شهروندان تبریز انجام دهیم گفت: شروع کردن و به سرانجام رساندن کارهای بزرگ که منشا تغییرات بزرگ در تبریز باشد قطعا از نظر شهروندان فهیم تبریز دور نخواهد ماند.  

وی در ادامه با تقدیر از برگزار کنندگان  مراسم گرامیداشت زنده یاد اکبر گهرخانی گفت: قدردانی و قدرشناسی بزرگان و مشاهیر تبریز در زمان حیات و همچنین در سالهای بعد قطعا نتایجی خوبی خواهد داشت ما باید نشان دهیم که به یاد بزرگانی که عمر خود را صرف خدمت به مردم و رشد و شکوفایی شهر کرده اند، هستیم.  

شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: ما باید همواره قدردان  تلاشها و زحمات گذشتگان خود باشیم که منشا خدمات بوده اند و برای شهر اقدامات ماندگار کرده اند.  

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوت ورزشی و مدیر شایسته اسبق استان آذربایجان شرقی مرحوم اکبر گهرخانی بنیانگذار تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان روز پنج شنبه شانزدهم فروردین ماه در وادی رحمت تبریز برگزار شد.  

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.