حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور پرشور شهروندان تبریزی در ورزش صبحگاهی پارک حکیم نظامی

شناسه : 13915 11 جولای 2018 - 3:32 856 بازدید

تبریز ما: شهروندان تبریزی استقبال پر شوری از طرح “صبح و ورزش” و ورزش‌های صبحگاهی پارک حکیم نظامی داشته‌اند. به گزارش تبریز ما، طرح “صبح و ورزش” که به همت سازمان ورزش شهرداری تبریز در پارک‌های این شهر برگزار می‌شود، با استقبال پرشور همشهریان مواجه شده است. ورزش‌های صبحگاهی پارک حکیم نظامی (روبروی ساختمان شهرداری […]

حضور پرشور شهروندان تبریزی در ورزش صبحگاهی پارک حکیم نظامی
پ
پ


تبریز ما: شهروندان تبریزی استقبال پر شوری از طرح “صبح و ورزش” و ورزش‌های صبحگاهی پارک حکیم نظامی داشته‌اند.

به گزارش تبریز ما، طرح “صبح و ورزش” که به همت سازمان ورزش شهرداری تبریز در پارک‌های این شهر برگزار می‌شود، با استقبال پرشور همشهریان مواجه شده است.

ورزش‌های صبحگاهی پارک حکیم نظامی (روبروی ساختمان شهرداری مرکز) که فعالیت خود را با 15 شهروند و از اواخر فروردین آغاز کرده، در حال حاضر شاهد حضور بیش از 250 شهروند آقا و خانم در ورزش‌های صبحگاهی است.

نکته جالبی که در خصوص طرح “صبح و ورزش” وجود دارد این است که با افزایش ایستگاه‌های تندرستی در پارک‌های سطح شهر می‌توان به‌وفور حضور سالمندان در ورزش‌های گروهی صبحگاهی را مشاهده کرد. چراکه ورزش در سالمندی از اهمیت بالایی برخوردار است و شهروندان وقتی به‌صورت دهن به دهن که یکی از اثربخش‌ترین مجراهای ارتباطی مورداستفاده طرح صبح و ورزش در پارک‌ها می‌باشد، فواید و اثرات مفید ورش و نرمش صبحگاهی را با دیگران تبادل می‌کنند، افراد مسن سعی می‌کنند با بهره‌مندی از مزایای این طرح فعال مانده تا از عواقب بی‌تحرکی دور بمانند.

و امروز شاهد آن هستیم که علاوه بر شهروندان، تیم‌های ورزشی و به‌خصوص رزمی نیز ضمن حضور در ورزش‌های صبحگاهی پارک حکیم نظامی، به اجرای حرکات نمایشی رزمی می‌پردازند که با استقبال شرکت‌کنندگان در ورزش‌های صبحگاهی همراه شده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.