حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت توجه به سطح دانش تجارت الکترونیک دربین هنرمندان صنایع دستی

شناسه : 8853 22 نوامبر 2017 - 4:52 205 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی استان تاکید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین […]

ضرورت توجه به سطح دانش تجارت الکترونیک دربین هنرمندان صنایع دستی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی استان تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی استان با اعلام این مطلب افزود: استان با دارا بودن  ۱۰ هزار هنرمند در ۸۰ رشته صنایع دستی ظرفیت بالایی در تولید و عرضه این محصولات دارد.

وی گفت:  برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از این ظرفیت از مهمترین اولویت های معاونت صنایع دستی استان است و بر همین اساس به دنبال ایجاد بهترین شرایط برای معرفی و شناساندن صنایع دستی استان هستیم.

به آفرین به مهمترین مؤلفه ها در خصوص توسعه صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: بحث معرفی و فروش مهمترین عاملی است که باید برای رونق صنایع دستی استان مورد توجه قرار گیرد و در صورتی که این مهم محقق شود، بسیاری از معضلات و مشکلات فعلی فعالان صنایع دستی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح دانش و به کارگیری روش های نوین از جمله بازاریابی الکترونیکی می تواند موجبات معرفی هنر غنی این استان را در سطح بین المللی و بازارهای جهانی محقق سازد.

معاون صنایع دستی استان به اشاره بر برگزاری موفق هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز در سال ۹۵ گفت: در این نمایشگاه فروشی بالغ بر ۹۱۰ میلیون تومان در مدت ۵ روز هم در حوزه فروش و سفارش تولیدات صنایع دستی ثبت شد.

معاون صنایع دستی استان گفت: نیاز امروز هنرمندان صنایع دستی، تداوم ارتباطات موثر در بازارهای داخلی و خارجی برای ایجاد زمینه های فروش و صادرات خرد و کلان محصولاتشان است. تجارت الکترونیک و بازاریابی صنایع دستی عرصه و شرایط را برای معرفی صنایع دستی استان فراهم می سازد.

به آفرین بیان کرد: بخش بزرگی از حرکت به سوی جهانی شدن در راستای معرفی صنایع دستی نیازمند همراهی و همکاری هنرمندان استان است تا این حرکت نقطه آغازی برای رشد و توسعه صنایع دستی استان باشد.

معاون صنایع دستی استان هدف از این کمپین را ایجاد بستری ایمن و مطمئن برای عرضه و فروش تولیدات صنایع دستی چه در سطح داخلی و بین المللی به صورت خرد و کلان عنوان کرد و افزود: امیداواریم با این پویش گامی در جهت رشد و توسعه صنایع دستی و رسیدن به جایگاه واقعی این هنر در جهان برداریم.

هنرمندان و فعالان صنایع دستی در راستای مشارکت در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی، با طرح سوالاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.