حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آلومینیوم اراک 0 شهرداری تبریز 0؛ تک امتیاز ارزشمند خارج از خانه

شناسه : 12448 19 مارس 2018 - 12:30 240 بازدید

تبریز ما:تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک در پایان نود دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شهرداری تبریز یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه کسب کرده باشد.  امروز در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ یک در اراک دو تیم آلومینیوم و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند و در […]

آلومینیوم اراک 0 شهرداری تبریز 0؛ تک امتیاز ارزشمند خارج از خانه
پ
پ


تبریز ما:تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک در پایان نود دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شهرداری تبریز یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه کسب کرده باشد.

 امروز در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ یک در اراک دو تیم آلومینیوم و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک در حال حاضر به ترتیب با 32 و 31 امتیاز رتبه های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی را در اختیار دارند و در 6 هفته باقی مانده به حفظ فاصله خود از منطقه سقوط خواهند اندیشید.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته 29 رقابتهای لیگ یک میزبان ایران جوان بوشهر خواهد بود.

این مسابقه علاوه بر اینکه تاثیر زیادی بر استحکام شهرداری برای ماندگاری در لیگ دسته یک داشته باشد می تواند نتیجه مهمی برای ماشین سازی نیز باشد

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.