حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اصلاح چمن ورزشگاه یادگار برای لیگ قهرمانان آسیا

شناسه : 9975 24 دسامبر 2017 - 8:53 256 بازدید

تبریز ما: مسئولان استانی آذربایجان شرقی با تغییر پیمانکار چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز را اصلاح کردند. بعد از ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز انتقادهای زیادی به این چمن انجام شده است. در این خصوص حتی چند بار مسئولان باشگاه تراکتورسازی تهدید کردند که حاضر به برگزاری دیدارهای خود در این ورزشگاه […]

اصلاح چمن ورزشگاه یادگار برای لیگ قهرمانان آسیا
پ
پ


تبریز ما: مسئولان استانی آذربایجان شرقی با تغییر پیمانکار چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز را اصلاح کردند.

بعد از ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز انتقادهای زیادی به این چمن انجام شده است. در این خصوص حتی چند بار مسئولان باشگاه تراکتورسازی تهدید کردند که حاضر به برگزاری دیدارهای خود در این ورزشگاه نیستند. با این وجود مسئولان ورزشی استان آذربایجان تلاش هایی انجام دادند تا چمن ورزشگاه برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به بهترین سطح ممکن برسد.

شاهین درستکار، نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در استان آذربایجان شرقی درباره اصلاح چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار داشت: «بعد از نگهداری نامناسب چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) توسط پیمانکار طرح و نارضایتی های به وجود آمده از وضعیت نامناسب چمن، در نیم فصل نسبت به تعویض پیمانکار نگهداری اقدام شد و موفقیت بی سابقه ای هم در این خصوص به دست آمد. با تکیه بر دانش بومی و با هماهنگی پیمانکار جدید موفق شدیم چمن را به شرایط مطلوب بازی برسانیم.»

وی افزود: «سیستم هیتینگ  ورزشگاه طبق آخرین فناوری روز ساخته شده و شامل سه دیگ آب گرم است که البته در شرایط استاندارد 2 دیگ کافی است اما یک دیگ اضافه برای مواقع اضطراری تعبیه شده است که مشکلی پیش نیاید. طبق مشاهدات عینی سیستم هیتینگ گرمایش از کف به صورت کامل بدون هیچ مشکلی در مجموعه اجرا شده و خوشبختانه وجود این سیستم موجب شده است تا تغذیه ایده آل توسط ریشه چمن ورزشگاه به خوبی تامین شود. با یاری خدا این روند را ادامه خواهیم داد تا بهترین چمن از لحاظ کیفی، یکنواختی و مسطح را در تبریز فراهم سازیم».

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.