حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره تئاتر «تبریزیم» به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی با زبان هنر است

شناسه : 9364 05 دسامبر 2017 - 9:00 205 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اظهارکرد: جشنواره تئاتر «تبریزیم» علاوه بر معرفی فرهنگ تبریز به گردشگران به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی با زبان هنر است. به گزارش تبریز ما؛ حجت‌الاسلام احمدحمیدی در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم یادآورشد: رویدادهای مختلف بین‌المللی برای تبریز […]

جشنواره تئاتر «تبریزیم» به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی با زبان هنر است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اظهارکرد: جشنواره تئاتر «تبریزیم» علاوه بر معرفی فرهنگ تبریز به گردشگران به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی با زبان هنر است.

به گزارش تبریز ما؛ حجت‌الاسلام احمدحمیدی در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم یادآورشد: رویدادهای مختلف بین‌المللی برای تبریز 2018 تدارک دیده شده است که جشنواره تئاتر فضای باز «تبریزیم» یکی از این ریدادها است.

وی ادامه داد: جشنواره فضای باز «تبریزیم»، 4 دوره به صورت ملی برگزار شده و این دوره با توجه به استقبال هنرمندان و همزمانی با تبریز 2018 این دوره به صورت بین‌المللی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین گفت: این جشنواره از 20 دی ماه به صورت رسمی افتتاح میشود و به مدت 5 ماه هنرمندان ملی و بین المللی در تبریز در حضور خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حمیدی اظهارکرد: در دهه مبارک فجر نیز نمایش هایی آیینی و انقلابی متناسب با این ایام برگزار خواهد شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.