حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرمربی شهرداری تبریز: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

شناسه : 9998 25 دسامبر 2017 - 5:41 181 بازدید

تبریز ما:  سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: من به عنوان سرمربی تیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم زیرا نتوانستند بازی همیشگی خودشان را ارائه دهند.  عادل بناکار  پس از بازی تیمش با پیکان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم پیکان تیم کوچکی نیست، افزود: این تیم امروز خیلی خوب بازی کرد ولی […]

سرمربی شهرداری تبریز: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم
پ
پ


تبریز ما:  سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: من به عنوان سرمربی تیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم زیرا نتوانستند بازی همیشگی خودشان را ارائه دهند.

 عادل بناکار  پس از بازی تیمش با پیکان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم پیکان تیم کوچکی نیست، افزود: این تیم امروز خیلی خوب بازی کرد ولی بازیکنانم نتوانستند برنامه هایی که داشتیم را در زمین پیاده کنند.

وی با انتقاد از بازی بازیکنانش خاطرنشان کرد: تیم پیکان بهتر از ما سرویس زد و حق پیروزی را داشت. وی در خصوص دریافت ضعیف توپ توسط بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار کرد: با توجه به مصدومیت آرش کشاورزی و علی سجادی، دریافت خوبی در بازی امروز مقابل پیکان نداشتیم.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تهران نیز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز بازی سختی داشتیم زیرا تیم شهرداری تبریز بازیکنان خیلی خوب و از همه مهمتر کادر فنی خیلی قوی دارد . وی گفت: ما برای این بازی انگیزه زیادی داشتیم به خاطر اینکه در بازی رفت در تهران نتیجه را به تیم والیبال شهرداری تبریز واگذار کرده بودیم.

اکبری افزود: بازیکنان پیکان برای این بازی هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی در حد عالی بودند و توانستند پیروز میدان شوند. وی در پایان از تماشاگران تبریزی تشکر و اظهار کرد: این تماشاگران با شور و هیجان خاصی تیم خودشان را تشویق می کنند.

 تیم والیبال شهرداری تبریز با شکست سه بر صفر مقابل تیم پیکان با 10 برد از 12 بازی همچنان در رده دوم و تیم پیکان با 8 برد از 11 بازی در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.