حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز آموزش‌های شهروندی ویژه «روزهای برفی بدون تصادف در تبریز» در آستانه زمستان

شناسه : 7890 28 اکتبر 2017 - 16:29 422 بازدید

[ad_1] معاون خدمات شهری شهردار تبریز گفت: شهرداری با همکاری رسانه ها و بهره گیری از ظرفیت تابلوها و تلوزیون های شهری تبریز آموزش های لازم برای مقابله با وقوع تصادف و بار شدید ترافیک را آغاز کرده است. به گزارش تبریز ما به نقل از  معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، علی مدبر گفت: شهرداری […]

آغاز آموزش‌های شهروندی ویژه «روزهای برفی بدون تصادف در تبریز» در آستانه زمستان
پ
پ

[ad_1]


معاون خدمات شهری شهردار تبریز گفت: شهرداری با همکاری رسانه ها و بهره گیری از ظرفیت تابلوها و تلوزیون های شهری تبریز آموزش های لازم برای مقابله با وقوع تصادف و بار شدید ترافیک را آغاز کرده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از  معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، علی مدبر گفت: شهرداری با همکاری رسانه ها و بهره گیری از ظرفیت تابلوها و تلوزیون های شهری تبریز آموزش های لازم برای مقابله با وقوع تصادف و بار شدید ترافیک را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه سالانه با آغاز بارش های فصلی زمستانی آمار تصادف و شدت راهبندان در سطح شهر تبریز افزایش پیدا می کند افزود: امسال با ادامه فعالیت های شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری تبریز و همکاری شهروندان شاهد زمستانی بدون تصادف در تبریز خواهیم شد.

مدبر اظهار داشت: تجهیز خودروها به وسایل ایمنی گرمایشی در کنار مناسب سازی تایرها برای تردد در روز های برفی، تعویض آب رادیاتور خودرو با محلول های ضد یخ و از همه مهمتر عدم استفاده از خودروهای شخصی در مواقع غیر ضروری از جمله مواردی است که رعایت آن ها  موجب تحقق “زمستان بدون تصادف در تبریز” می شود.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز ادامه داد: برای یادآوری روزانه این موارد در تمامی مسیرهای اصلی تبریز تابلوهای آموزشی نصب و به نظر شهروندان در هنگام تردد می رسد.

وی با تاکید بر کاهش آمار تصادف درون شهری در سال های اخیر تصریح کرد: آماده سازی خودروها در فصول سرما توسط شهروندان در کنار اجرای عملیات خدماتی شهرداری تبریز در ساعات اولیه بارش برف و باران و ممانعت از وقوع آبگرفتگی و یخ زدگی معابر عامل اصلی کاهش تصادفات شده است.

مدبر همچنین با بیان اینکه بارش برف و باران و یخ زدگی معابر باعث کاهش سرعت تردد و افزایش تراکم ترافیک می شود، تصریح کرد: شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری به ویژه در ساعات اولیه، امکان روان سازی و تسهیل اجرای عملیات خدماتی آتش نشانی، آمبولانس، راهور را فراهم کنند

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.