حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبربرق‌‌ معابر کمتر از ۱۰ متر جابجا می‌شوند/۶۰درصد کابل‌های زیرزمینی بازار نیاز به اصلاح ندارد

شناسه : 10997 20 ژانویه 2018 - 9:14 190 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مديرعامل شركت توزيع نيروی برق تبریز، جابجایی تیرهای برق بلاتکلیف و همچنین سامان‌دهی سیم‌کشی‌های بازار تاریخی را از جمله موضوعات همکاری شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری خواند. به گزارش تبریز ما، عادل کاظمی افزود: طبق توافق با شهرداری ، اگر تیری در معابر کمتر از ۱۰ متر قرار بگیرد، شرکت توزیع […]

تبربرق‌‌ معابر کمتر از ۱۰ متر جابجا می‌شوند/۶۰درصد کابل‌های زیرزمینی بازار نیاز به اصلاح ندارد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مديرعامل شركت توزيع نيروی برق تبریز، جابجایی تیرهای برق بلاتکلیف و همچنین سامان‌دهی سیم‌کشی‌های بازار تاریخی را از جمله موضوعات همکاری شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری خواند.

به گزارش تبریز ما، عادل کاظمی افزود: طبق توافق با شهرداری ، اگر تیری در معابر کمتر از ۱۰ متر قرار بگیرد، شرکت توزیع برق می‌تواند با منابع و اختیارات خود آنها را جابه جا کند و برای معابر بالای ۱۰ متر نیز شهرداری تأمین منبع کرده و شرکت توزیع برق آنها را جابه جا می‌کند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر این توافق‌نامه در حال اجرا بوده و بیشتر تیرهای معابر جابه‌جا شده و هر جایی هم اطلاع دهند در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی می‌شود.
مديرعامل شركت توزيع نيروی برق تبریز،  در ادامه با بیان این که برخی از تصاویر مربوط به سیم‌های آویزان بازار، ربطی به برق ندارد و مرتبط به سایر تاسیسات است، خاطرنشان کرد: البته جلساتی با شهرداری و استانداری در خصوص جمع‌آوری سیم‌های مربوط به برق داشته‌ایم تا پس از سامان‌دهی، هیچ‌کس مدعی نباشد که سیمی قطع شد و باعث اختلال در بازار شده است.
کاظمی ادامه داد: جهت جمع‌آوری و ساماندهی وضعیت کابل‌ها نیاز به هماهنگی وجود دارد تا شکل و دید بیرونی بازار مناسب شود.
وی با اشاره به این‌که بیش از ۶۰ درصد کابل‌های زیرزمینی بازار نیاز به اصلاح ندارد، اظهار داشت: عمده فعالیت ساماندهی در بخش پیرامونی از جمله تابلوهای پیلار، جعبه انشعابات و اصلاح انشعاب است.
مديرعامل شركت توزيع نيروی برق تبریز، تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمین که در بازار داریم اگر دو پست در آن محل نصب شود، بار مورد نیاز تأمین شده و حتی در رشد آتی نیز تاثیر خواهد گذاشت.
کاظمی اضافه کرد: متاسفانه میراث فرهنگی راه‌حلی برای تأمین برق بازار ارائه نمی‌دهد و هر چه سریع‌تر باید برای این منظور تلاش کرد تا بتوان یک برنامه منسجم و مشخص ایجاد کرد تا هر دستگاه وظایف خود را بداند و هر چه سریع‌تر فعالیت‌های پراکنده در ساماندهی بازار جمع شده و به یک اجماع‌کاری برسیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که در هر دوره قرائت، کنتور بیش از ۵۵ هزار مشترک یا همان ۶ درصد مشترکان بنابر هر دلیلی قرائت نمی‌شود، تصریح کرد: این آمار، رقم بزرگی است که  طبق هدف‌گذاری این میزان به نصف خواهد رسید زیرا عدم قرائت کنتورها حدود ۰/۵ تا ۲/۲ تاثیر در تلفات انرژی دارد.
مديرعامل شركت توزيع نيروی برق تبریز،  اظهار داشت: در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد تومان معوقات برق مصرفی از ادارات و واحدهای صنعتی و مردم داریم و حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی به فروشندگان و پیمانکاران داریم و طبق مصوبه دولت هرقدر از میزان معوقات سال۹۵ و ماقبل وصول کنیم، ۵۰ درصد آن به منطقه بازخواهد گشت.
کاظمی، سرانه مصرف خانگی منطقه مربوط به شركت توزيع نيروی برق تبریز را ۱ هزار و ۸۰۰ کیلووات ساعت به صورت سالانه خواند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.